לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, מותג בגדי הספורט STRONGFUL משיק קולקציה ורודה במהדורה מוגבלת - שכל רווחיה ייתרמו לעמותת אחת מתשע. דור קדם, מנכ"ל ומבעלי המותג, גייס לטובת הקמפיין כמה מובילות דעה המזוהות עם המותג, בהן טליה עובדיה, ליאל אלי, קייסי זפטה ורומי פרנקל, שהצטלמו לצד נשים חזקות ואמיצות ששיתפו בסיפורן האישי ובדרכי התמודדותן עם המחלה. הקמפיין, שעלה לאוויר השבוע, יציג את סיפוריהן של הנשים, ומטרתו בין היתר להעלות מודעות ולחזק.