סמל רועי ויסר, בן 21 מאפרת שבגוש עציון, אושר כהרוג לאחר הטבח הנורא בשבת בו נהרגו למעלה מ-900 ישראלים על ידי חמאס. אולם, משפחתו לא הצליחה לאתר את גופתו. 

היום הרביעי למלחמה: חוסלו בכירים בחמאס; מטחים כבדים לעבר גוש דן והשפלה
בזמן מתקפת המחבלים: הסיפור הבלתי יאומן של הצעירה שהצילה קיבוץ שלם  

ויסר, יליד ארה"ב ששירת בגדוד 13 של חטיבת גולני, הוצב במעבר הגבול כרם שלום. בפוסט רגשני בפייסבוק, כתב הבוקר (שלישי) אביו עמי: "בני רועי נפל כגיבור בהגנה על הגבול הדרומי. קיבלנו הודעה על מותו מהצבא ביום ראשון אחה"צ. מאז, אין לנו שום מידע על הוצאת גופתו לקבורה. משאלתנו היחידה היא להביא את רועי למנוחות ולהתאבל כראוי". הוא קרא לישראלים לשתף את בקשתו בתקווה שתגיע למישהו שיוכל לסייע.

תיעוד לחימה של כוחות מ'עוצבת האש' (98) בעוטף עזה (צילום :דובר צה"ל)

קרוב משפחה סיפר ל"ג'רוזלם פוסט" כי "אומץ לבו של רועי בלט כשניסה להסיח את דעת המחבלים בשלבים המוקדמים של הקרב, ובכך הציל לפחות 12 חיילים". בן המשפחה ציין כי בתחילה קיבלו מהצבא מידע על קבורה מתוכננת ביום שני בשעה 10:00 בבוקר בבית העלמין של אפרת. "אנשים אחדים אף הגיעו לבית העלמין, אבל הלוויה לא התקיימה", הוא סיפר. 

המשפחה מחפשת נואשות עזרה, ופונה לשרים ואנשי מקצוע רפואיים. "הזמנו אמבולנס שממתין ואנו מוכנים לטפל בקבורה בעצמנו. אין בידינו מספיק כוח אדם", ציין בן המשפחה, והדגיש את חשיבות הקבורה ביהדות. "אם לא נוכל לאתר את גופתו של רועי, המשמעות היא כשל מערכתי. אנו חייבים לחיילינו קבורה בכבוד. אנו קוראים לציבור: סייעו לנו להניח את רועי למנוחת עולמים".