ביום ה-76 למלחמת חרבות ברזל מול כוחות החמאס מעזה, בן כספית וינון מגל שוחחו היום (חמישי) על השלכות המלחמה, בתוכניתם ב-103FM. "לפחות תגידו שטעיתם", ביקש מגל מכספית, "שעשיתם אסון ביטחוני שעלה במחיר של אלפי יהודים ומאות מיליארדים, ואתם מתחילים לדבר על ביבי". 

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "נתניהו הפך לסכנה למדינת ישראל"

"הכל מתפרק, אתם מחלישים את המדינה, הכוחות שמחזיקים את הכלכלה, הטכנולוגיה, המדע, גם חלקים גדולים מצה"ל, אתם מבריחים אותם", הדגיש כספית. אמרנו לכם לעצור. עכשיו מתברר שהמלך הוא עירום, הוא לקח מותג בשם מדינת ישראל ופשוט פירק אותו, נושא נושא. הביא חבורה של פראיים שלא הייתי נותן לאף אחד לנהל משמרת לילה בפיצוצייה, והכל מתפרק. זה הפיגוע הכי גדול בהיסטוריה. אין שום דבר שמתקרב לזה". 

עוד הוסיף, כי: "האינטרס האישי של נתניהו הוא לתת לצבא השופרות בניצוח הבן שלו לטרף את כל קציני הצבא, שקיבלו אחריות מלאה על המחדל המודיעיני והמבצעי, לתת את המפתחות לשרים הכי לא מתאימים. זה עבד לו הרבה שנים, ב־7 באוקטובר זה הפסיק לעבוד". 

"אמרת שהמחאה ניצחה, איך היא ניצחה?", תהה מגל בתגובה לדבריו. "לא רואה את כל הצבא שלכם. אני רואה בצבא הרבה מאוד שירי אמונה, הרבה מאוד חיילים שמאמינים בצדקת הדרך. הצבא הוא לא שלכם. קצת יצאתם מפוקוס".