קהילת Anashim.il יוצאים למהלך שנועד לחשוף ולקדם מיזמים המיועדים לאוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה בהיבטי תעסוקה, למידה ופיתוח מקצועי: אתם מיזם הפועל לקידום אוכלוסיות ושילובן בשוק העבודה בישראל? יש לכם רעיון מבטיח לצמצום פערים בשוק העבודה והלימודים? המיזם הזוכה יקבל חבילת האצה, שתסייע בפיתוח וקידום המודל העסקי שלו בשווי של 150,000 ש"ח
המהלך נועד לאתר, לחשוף ולקדם מיזמים המיועדים לאוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה בהיבטי תעסוקה, למידה ופיתוח מקצועי, באחד או יותר מן מעגלי המוטבים הבאים:
מעגל ראשון: מפונים, מפוטרים, עסקים שקרסו, משפחות שנפגעו.
מעגל שני: משפחות של משרתי/ות המילואים, עצמאיים.
מעגל שלישי: סטודנטים ובני נוער שנפגעה מסגרתם הלימודים או הכשרתם המקצועית.
המועמדים צריכים להיות מיזמים עסקיים או חברתיים בשלב מוקדם, פיתוח מוצר חדש בתוך מיזמים קיימים או הסבה של מיזמים קיימים מתחומים אחרים, שנותנים מענה למשימה שהוגדרה לעיל.
היוזמות המתאימות יקבלו כלים להצלחה עסקית, אופרטיבית ומקצועית ע"פ קריטריונים שייקבעו, וחשיפה מול ועדת שיפוט שתורכב מבעלי מקצוע בכירים בממשלה ובתעשייה.
המיזם הזוכה יקבל חבילת האצה, שתסייע בפיתוח וקידום המודל העסקי שלו בשווי של 150,000 ₪ וכוללת חלל משרדי בקמפוס עמותת תפוח, העוסקת בצמצום פערים דיגיטליים בחברה הישראלית, ליווי של יועץ אסטרטגי מטעם חברת Accenture, קרדיטים לענן בחברת Microsoft פגישה אחד על אחד עם דניאל רקנאטי- קרן Rhodium וחבילת שיווק לקידום המיזם.