זהירות, תיעוד גרפי: באתר החדשות המקומי "חדשות חיפה והסביבה NWS" דווח היום (רביעי) על סרטון שהגיע לידיהם, ובו נראים מספר פועלים סינים בעיר נשר הסמוכה, כשהם לוכדים חזירי בר, הורגים אותם וחותכים אותם למנות בשר. בעקבות התיעוד, כך דווח באתר, בחברת הבנייה התנערו מיידית מהמקרה והבטיחו לטפל בו, ורשות שמורת הטבע והגנים פתחה בחקירה.

"עדיף שחזירה תבכה מאשר אימא של חייל": הריאיון המביך בערוץ 14 הסעיר את הרשת | צפו

מרשות הטבע והגנים נמסר בתגובה לפניית אתר החדשות החיפאי: "הסרטון עלה בערוץ הטלגרם והגיע לידיעת רשות הטבע והגנים. הרשות פתחה בחקירה ותטפל מול בין היתר מול חברת הבנייה לאתר את החשודים ולעצור את הפגיעה. מדובר באירוע חמור של פגיעה בחיית בר מוגנת בשיטות אסורות שלא לצורך. במידה ומזהים חיית בר יש להתקשר למוקד רשות הטבע והגנים ולא לפגוע בחייה 3639*".

עם זאת, נזכיר, כי זה לא המקרה היחיד שבו נראו חזירי בר מותקפים בחיפה. לפני כשבועיים ראש עיריית חיפה לשעבר, עינת קליש-רותם, פרסמה ציוץ בחשבון הטוויטר שלה ובו תקפה את תושבי העיר לאור סרטון של חזיר מדמם ברחוב: "ככל שהקמפיין נגד החזירים הלך והתעצם במהלך הקדנציה שלי, וככל ששמעתי יותר חיפאים בוכים על שהחזירים הרסו את הדימוי של העיר, כך הבנתי שהעיר הפריפריאלית הזו לעולם לא תוכל לעמוד בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם. לא החזירים הרסו את הדימוי ואת שמה הטוב של העיר חיפה. בני האדם שחיים בה הורסים".