עובדים של מס רכוש עוברים בין דירות ומשרדים בזירת נפילת הכטב"ם בתל אביב, ובודקים את הנזקים. הפגיעה נראית בחלונות ותריסים שבורים, שברים שעדיין לא נאספו ואף במכוניות. בשעה זו עדיין מתגודדים עשרות תושבים ועוברי אורח ומסתכלים על הדרמה שאירעה בלילה וסימניה עדיין נראים, למרות שעובדי העירייה כבר פינו את רוב השברים.

סימון, דייר המתגורר במקום: "ישנתי במרפסת, כמעט נרדמתי, פתאום הרגשתי הבזק אור חזק ואז היה פיצוץ עז, הבניין רעד, התריסים והחלונות נשברו. למזלי יצאתי רק עם כמה שריטות. הסתכלתי החוצה וראיתי אש, שריפה שפרצה במכולה ושברי זכוכיות וחפצים. אנשים התחילו לצאת החוצה, לא הבנו מה קרה. אני תושב ותיק בתל אביב ולא האמנתי שאחווה דבר כזה, ואפילו בלי התראה".

אנג'ל, דייר נוסף מהאזור: "היה בום מטורף, הכל רעד. אנשים ירדו למטה, לא הבינו מה קרה. הייתה אש, פרצה שריפה, לא הבנו ממה זה קרה. עד עכשיו אני לא מאמין. זה מערער את הביטחון כשאין התרעה".

בני זוג המתגוררים בשכירות סיפרו: "קפצנו מתוך שינה, חשבנו אולי מכונית תופת או סכסוך בין עבריינים, אף אחד לא חשב על כטב"ם". דייר נוסף העיר: "חמור מה שקרה, אבל כשדברים כאלה קורים כל יום בצפון זה כבר הפך לשגרה. בתל אביב כל המדינה על הרגליים. אנחנו יכולים להבין מה עוברים כל יום תושבי הצפון".

לא הרחק מכאן לנים מפונים מהצפון מזה כתשעה חודשים. אחת מהן, תושבת קרית שמונה, אמרה: "הירי רודף אחרינו עד לתל אביב".