ילד כבן ארבע נהרג היום (שבת) בביתו באור עקיבא, לאחר שראשו נתקע בסורגי שער הבית, והוא נמחץ למוות. הוא חולץ על ידי צוות חילוץ, והובהל לבית החולים הלל יפה תוך פעולות החייאה - שם לבסוף נקבע מותו. האירוע הטרגי התרחש בזמן שאב המשפחה היה בבית הכנסת, ובשובו מצא את בנו הלכוד, וצוות מד"א הוזעק למקום.

בארגון בטרם לבטיחות ילדים מתריעים, כי בעשור האחרון נהרגו ארבעה ילדים כתוצאה מהילכדות של ראש של ילד בין סורגים, כולל האירוע באור עקיבא.

"מרבית תאונות הילדים מתרחשות בבית ובחצר הבית, המקום שנדמה לנו שהוא הבטוח ביותר", ציינה מנכ"לית ארגון בטרם, אורלי סילבינגר – "אני קוראת להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה', התאימו את הבית והחצר לבטיחות הילדים. ילדים צעירים חייבים בהשגחה רציפה ופעילה, כאשר המבוגר פנוי מעיסוק ובקשר עין עם הילדים. זה בידיים שלנו למנוע את האסון הבא".

מוקדם יותר היום אושפזה בבית החולים אסותא באשדוד פעוטה בת 3 שנפצעה באורח קשה לאחר שננשכה על ידי כלב מסוג פיטבול במועצה האזורית גדרות הסמוכה לגדרה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

פראמדיקית מד"א שירי בר לב סיפרה: "הביאו לנו את הילדה שהייתה בהכרה וסבלה מנשיכות של כלב שנשך אותה בפלג גופה העליון. סיפרו לנו שהיא ננשכה על ידי כלב מסוג פיטבול. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

בתוך כך, באילת פונו לטיפול בתא לחץ בבית החולים יוספטל 6 עקב תאונות צלילה. הפרשה החלה סמוך לשעה 8 בבוקר כשצעירים צוללנים נמשו מהמים סמוך לחוף קצא"א באילת. חובשים ופראמדיקים של מד"א אילת הגיעו למקום, ופינו לבית החולים יוספטל שישה במצב בינוני עד קל. בבית החולים יוספטל הזעיקו צוותים מתוגברים לטיפול בנפגעים. 

אתמול נקבע מותה של פעוטה בת 16 חודשים, בבית החולים רמב"ם, לאחר ששאפה אבקת צבע. התינוקת הגיעה לבית החולים זיו בצפת במצב קריטי ותוך כדי מאמצי החייאה הועברה במסוק לבית החולים רמב"ם, שם חוברה למכונת לב ריאה. ד"ר אמיר חדש מהיחידה לטיפול נמרץ ילדים ברמב"ם סיפר: "קיווינו שלמרות מצבה הקשה של הפעוטה, הטיפול שקיבלה יצליח לגרום לשיפור, אך החומר ששאפה הוביל לפגיעה רב מערכתית, ולצערנו הרב, למרות כל המאמצים, נאלצנו לקבוע היום בצהריים את מותה. ליבנו עם בני המשפחה".