אירוע מזעזע אירע אמש בנתניה, סמוך להרמת הכוסית של הליכוד לקראת ראש השנה. זאת, לאחר שאלי אלבג, אביה של התצפיתנית החטופה לירי, הגיע להפגין במקום, ונתקל בזריקת ביצים לעברו. אחד הנוכחים במקום שתקף אותו, אף הטיח לעברו: "סינוואר מממן אותך". 

הבוקר (חמישי) גאולה אבן סער וניסים משעל שוחחו בפתח תכניתם ב-103FM, על התקרית המחרידה. "פשוט בושה וחרפה", ציין משעל. אבן תקפה: ""אתה מכיר את המילה תשטיף? זה בעצם המיץ של הזבל, אז המיץ של הזבל שמטפטף זה האדם שבא אתמול והתחיל להתעמת ולהטיח דברים באלי אלבג, אבא של לירי". 

"ירדן בכלל לא ידע ששירי והילדים נחטפו, ואז חמאס הודיע שהם נהרגו"
ביידן ומקרון בהצהרה משותפת: "הגיע הזמן להסכם בגבול ישראל-לבנון"

עוד הוסיפה: "מה אתה מתקרב בכלל לאלי אלבג? אגב, זכותו להפגין במקום כזה או אחר. האדם האסוף והמנומס הזה שבסך הכול רוצה את הבת שלו בחזרה והלוואי שזה יקרה. מה אתה בא ואומר לו 'סינוואר מממן אותך'? אתה יצאת מדעתך? בקיצור תשטיף". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנוגע לקריאה האמריקאית והצרפתית למימוש של הפסקת אש בגבול הצפוני, הביעה אבן סער התנגדות נחרצת: "למה להגיע איתם להפסקת אש? מלכתחילה הם כרכו את עצמם בעזה אז עכשיו כשנסראללה חוטף מכה לעצור?", תהתה גאולה. "איך אפשר להחזיר תושבים למטולה ולקיבוצים לצפון אם לא נותנים לנסראללה מכה קשה?".