מטה המשפחות להחזרת החטופים הודיע היום (חמישי) כי עקב המצב הביטחוני עצרת מטה משפחות החטופים לא תתקיים במוצאי שבת הקרובים. "העצרת המרכזית של מטה משפחות החטופים שהייתה אמורה להתקיים מול שער בגין בת״א, תבוטל עקב המצב הבטחוני והדאגה להמונים שהיו צפויים להגיע", נכתב.

נזכיר כי בחודש אוגוסט בוטלה ההפגנה בקפלן בעקבות המצב הביטחוני, אולם זו פעם ראשונה שתבוטל עצרת משפחות החטופים. משפחות החטופים קראו לציבור לא להזניח את המאבק ולא לשכוח את 101 החטופים שנמקים בשבי כבר קרוב לשנה. "בשעות הקרובות תצא קריאה לציבור לצאת במוצ״ש למרפסות ולצמתים עם דגלים ושלטים בקריאה להשבת החטופים".

דיווח דרמטי: הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה - החל מהשעות הקרובות

כמו כן אתמול דווח כי במקביל להתפתחויות הביטחוניות בחזית הצפון, שר הביטחון יואב גלנט קיים פגישה עם הממונה על תחום השבויים והנעדרים בצה"ל, האלוף (מיל׳) ניצן אלון, וקיבל עדכונים על המאמצים להגעה למתווה שיאפשר את השבת החטופים המוחזקים בשבי החמאס.  כמו כן, השר גלנט נפגש היום עם משפחות חטופים המוחזקים ברצועת עזה. שר הביטחון השיב לשאלותיהם וסקר את הפעולות המתבצעות על מנת לקרב את השבת יקיריהן.

נזכיר כי למרות ביטול העצרת עקב המצב הביטחוני, דווח כי הסכם הפסקת אש עם חיזבאללה ייכנס לתוקף כנראה כבר בשעות הקרובות. זאת, לאחר לילה שקט יחסית שעבר ללא אזעקות.