אמש (רביעי), אביה של התצפיתנית החטופה לירי, אלי אלבג, הגיע עם משפחות חטופים נוספות להרמת כוסית של מפלגת הליכוד בנתניה. מחוץ לאולם האירוע התקיימה מחאה שבמהלכה נזרקו ביצים על אלבג. היום התייחס לאירוע אצל סיוון כהן ברדיו 103FM. 

בפתח דבריו אמר אלבג: "הליכוד עשה אירוע, ואני מכבד את פעילי הליכוד ואת מפלגת הליכוד שעושים אירועים ונתנו למשפחות לדבר. הגיעו כמה, אני משתדל לא להגיד את המילה הזו אבל מסתבר שאני חייב להגיד - עשבים שוטים שראו בנו כאויבים. אמרתי להם שיש פה אנשים שבאים לעזור לנו לזעוק את זעקתנו על כך שבמשך שנה הילדה שלי ועוד 100 חטופים לא בבית".

"בהתחלה הם לא ידעו שמדובר באבא של חטופה, הסברתי להם, ומפה חלק דיברו לא יפה". הוא מסביר. "'חכו חכו, באתם לעיר הלא נכונה, בן גביר יבואו ויראה לכם מה זה', כאילו אנחנו אויבי העם. זרקו עלינו ביצים, גם עליי, גם על חבר הכנסת אלי דלל. גם על ואטורי זרקו ביצים, אני לא יודע למי כיוונו, אבל זרקו עליי ביצים. חטפתי ברגל, ולצערי שוטר קיבל את זה בגוף, כאב לי גם ואמרתי מי הגבר שזורק ביצים, שיבוא ויגיד לי בפנים ולא לפגוע בשוטרים שעושים עבודת קודש. אנשים בזויים. קיבלתי טלפונים מהרבה חברי ליכוד, קיש וגם מיקי זוהר שלח לי הודעה, הנשיא הרצוג התקשר, וכולם מוקיעים את זה". 

בהמשך מחה על הניסיון להפוך את האירוע לפוליטי: "לבם של כולם איתנו ועם כל החטופים, אנחנו מנסים להסביר לכולם שאנחנו צועקים את צעקתנו, אין לנו ימין ושמאל, שיפסיקו לצבוע אותנו פוליטית או ינסו לצבוע אותנו פוליטית. מה זה שמאלנים? זה יהודים פה. אנחנו אין לנו ימין ושמאל אלא מדינה אחת. אנחנו חייבים שהשיח ישתנה, אמרתי לח"כ דלל שחייב להוקיע את ההתרסות והדיבור הזה, קודם כל מחברי הכנסת שהם לא מדברים יפה, יש 120 חברי כנסת, שילמדו לדבר. לא ילמדו לדבר? שיעיפו אותם. אחרי זה מקבלים את זה ברחובות". 

אלבג הוסיף:"הרגשתי מושפל. מה אני צריך לעשות שלא עשיתי? איזה התרסות. מאשימים אותי 'אתה מדבר נגד ביבי'. מעולם לא אמרתי שביבי יתפטר. הוא ראש הממשלה שלי ואני פונה אליו גם בבקשות וגם בטענות. אני רוצה שיחתור למשא ומתן ושיאפשר את החזרת החטופים. הוא רוצה אבל לא עושה מספיק כי עברה שנה, מה לא בסדר על זה? לא מקובל עליהם מה שאני אומר. כל מי שחושב אחרת, אם יחטפו לך את הילד תעשה מה שאתה רוצה". 

"שאלתי מישהו שם אם זה היה הילד שלך מה היית עושה, הוא אמר לי שהוא היה לוקח אקדח ומתחיל להרוג את כולם. אני מתחיל להיות מודאג, אלה כבר לא עשבים שוטים". אמר בסיום. 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm