משפחות חטופים ופעילות מחאת הנשים הגיעו הבוקר (שני) אל מול מעון ראש הממשלה בירושלים בקריאה: "אין כפרה על הקרבה, רק עסקה תחזיר את כולם הביתה".

כתב אישום הוגש נגד שני ערבים ממזרח ירושלים בגין מעורבות בהתפרעויות ומימונן
לסער יש עתיד מבטיח בליכוד? שר מהמפלגה: "אם הוא יתמודד - הוא ייבחר"

לדברי המוחים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושותפיו הקואליציוניים, אליהם הצטרף אתמול גדעון סער, מעדיפים להבטיח את עתידם הפוליטי הכושל על פני עתידם של החטופים, "המפונים ועתידנו כחברה. המלחמה הכוללת שקבינט המוות מוביל אותנו אליה בעיניים פקוחות היא סיכול ממוקד של עסקת החטופים וההזדמנות להחזיר את החיים לשיקום והנרצחים לקבורה. כשראש השנה ויום כיפור בפתח, אנחנו שבות ומזכירות: לא תהיה לכם כפרה על ההקרבה. רק עסקה תחזיר את כולם הביתה!", נאמר על ידי המוחים.

אלעד אור, אח של דרור אור אמר כי הם הגיעו כדי להזכיר שלא תהיה להם שנה טובה ולא יהיה חג שמח. "אנו כואבים, זועמים, והמומים מכך שיקירינו מופקרים כבר שנה בגיהנום של מנהרות החמאס".

"לעומר, ועופר, וארבל, ונעמה, וירדן לא אכפת שחסאן נסראללה חוסל, הם לא מתרגשים מהפצצות חיל האוויר - הם מורעבים, פצועים, מכווצים מהחושך, מפחדים שיירו בהם בכל שנייה - אולי חלקם כבר מתים", אמר אור והוסיף: "לא נשכח ולא נסלח ולא נשקוט. לא נחדל להזכיר לממשלה הרעה הזאת כי הצלת חיים חשובה יותר מהמלחמה. לא תהיה לנו מנוחה עד להחזרת החטופים החיים ולקבורת החטופים המתים".

''לא נשכח ולא נסלח ולא נשקוט'', המחאה מול מעון רוה''מ  (צילום: מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים)
''לא נשכח ולא נסלח ולא נשקוט'', המחאה מול מעון רוה''מ (צילום: מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים)


יפעת קלדרון הוסיפה ש"ראש הממשלה לא היה שם כשטבחו בקיבוץ ניר עוז. הוא לא היה שם כשלקחו את עופר באלימות לתוך מנהרות החמאס ואת ילדיה סהר וארז".

"כבר כמעט שנה עברה. כמעט שנה של הפקרה. ראש הממשלה עדיין ראש הממשלה ועופר עדיין מחכה מתחת לאדמה. איך זה קורה במדינה ששמה על דגלה חירות וערבות הדדית? שמתעקשת להיות אומה חפצת חיים ?", אמרה קלדרון והוסיפה: "כל הישג מודיעיני או צבאי מטשטש את קו החיים של עופר ומחזק את קו החיים של ממשלת הדמים".

"עופר לא מתרשם משום הישג, מפואר ככל שיהיה. עופר רוצה לחזור הביתה אל ילדיו המחכים לו. אל משפחתו השבורה. וממשלת הדמים, שמתחזקת ככל שעוברים הימים משאירה את עופר והשאר מאחור. כעת, כשחזיתות מתחלפות וההישגים מצטברים, הגיעה העת לחתום על עסקה".