מהקיבוץ היפה שהפך בזריחה אחת לעיי חורבות, בן כספית וינון מגל פתחו את השידור ברדיו 103FM מכפר עזה. "אני פעם ראשונה בכפר עזה, וזה קשה", הודה כספית. "כי זה גן עדן, אתה מדמיין שזה גן עדן, יש פה סוכות מהחג הקודם ואז אתה רואה בתים הרוסים, שרופים, והכל מחורר מירי". 

"זה נראה גן עדן, אבל גן עדן נטוש, כאילו עמד מלכת", תיאר ינון. "האירוע עוד לא נגמר בעצם. חייל נפל בלילה בלבנון. אנחנו לפני תקיפה משמעותית באיראן שעומדת להיות היסטורית. הימים עדיין ימים גדולים, אבל אנחנו עוצרים רגע כדי לנסות ולקבל פרספקטיבה על האירוע. בסוף החיים יותר חזקים מהכול. בעזרת השם, המקום הזה עוד יפרח. זה תלוי מאוד ביכולת שלנו להכריע את האויב. זה מאוד תלוי במה נצליח לעשות כאן". 

בתגובה, הבהיר כספית: "70 אחוז מהקהילה המדהימה פה רוצים לחזור. זה תלוי במדינה. בלילה יש פה יריות ומסוקים, וצריך לשקם פה את כל הבתים. והם יחזרו. רואים גרפיטי על הבתים 'אנחנו נחזור'. אבל הכדור בצד של המדינה. צריך להתחיל להראות כוונות משמעותיות ולהחזיר את האנשים. יש פה 64 נרצחים, 19 חטופים שמתוכם נדמה לי 5 עוד חטופים. מספרים שאתה לא מבין. לא יהיה מסדר ניצחון, אבל כן תהיה עבודה מאוד קשה. אני שואל את עצמי איך האנשים האלה חיו כך 20 שנה".