הבוקר (שני) פורסם כי רס"ר איתי אזולאי נפל בקרב בגבול לבנון. הלוייתו נערכה היום עם עשרות אנשים, ביניהם משפחה וחברים. חבר מהצוות של איתי ספד לו: "לא נתפס שאנחנו עומדים כרגע וצריכים להיפרד ממך, למרות שאנחנו יודעים שזאת משימה בלתי אפשרית. הגעת לסיירת מטכ"ל. מההתחלה ידענו שמדובר בלוחם בלבל אחר. זה הרגיש כאילו היית איתנו מהרגע הראשון".

"היית מהמובילים בצוות. לא סתם קיבלת את התפקידים היותר משמעותיים. התחרותיות והמקצועיות שלך תמיד היו יוצאות דופן. אני לא יודע אם ידעת או לא, אבל אין אחד שלא גרמת לו לרצות לפעול כמוך. מלבד הלוחם שהיית, לימדת שיש דברים שלא מתפשרים עליהם". 

"לאורך כל התקופה ביחד ראינו והבנו מה זה משפחה בשבילך. הכינויים 'אבא המלך' ו'אמא המלכה' מעולם לא יצאו לנו מהראש. השיחות עם המשפחה לתוך הלילה, הפתיחות עם אחיך תומר, התכניות שבנית עם בת זוגתך מאי, שרק שבוע שעבר חזרתם מחופשה וביקשת שנחתום לך על ציוד כדי שתוכל להגיע ישר למילואים".

"בדיוק לפני שנה התייצבת למילואים ביחידה אחרת. עבדנו בהרבה גזרות השנה. לחמנו בדרום, בצפון. ידענו שתלך עד הסוף. לא ויתרת לשנייה. אתה כבר ב-8 בבוקר היית על הלפטופ שוקד על מלאכתך. שותף שלנו, אוהבים אותך מאוד".