גלית ולדמן, אמו של רב סרן אריאל בן משה ז"ל, שנפל ביום הטבח ב-7 באוקטובר בקרב על הגנת קיבוץ רעים, התראיינה הבוקר (שלישי) ב-103FM, והתייחסה לטקסים הכואבים שאירעו אמש. 

"שני טקסים זה אף פעם לא מצביע על איחוד", ציינה והוסיפה: "לציין את היום הזה, להוריד את הדגל לחצי התורן זה לדיראון עולם. בארי-בירקנאו, אני לא מוצאת את ההבדלים, רק בממדים. אתם מדברים איתי בשבוע שהבן שלי ירד מלחימה בלבנון, אנחנו פותחים את הבוקר עם חייל גולני שנהרג. או שאנחנו עוד ב-7 באוקטובר או שהוא עבר ולא שמנו לב. שני טקסים זה לא משהו שיישאר בעתיד, לא משנה מי ראש הממשלה, זה תלוי בנו".

המזרח התיכון על סף פיצוץ: יעדי התקיפה באיראן כבר נקבעו | דיווח
הותר לפרסום: סמ"ר נועם ישראל עבדו, בן 20 מצורן, נפל בקרב בצפון הרצועה

ולדמן התייחסה לבני משפחות שכולות, שלא יכולים להגיע לטקסים השונים: "צריך להבין שעקב המציאות, יש הרבה אנשים וגם המבוגרים שביניהם, שתחת מגבלות לא יכולים להגיע לטקסים. זה לא פרטני כמו שיושבים ומדברים ואנשים שואלים שאלות, וזה גם נקבע איתי מראש".

ולדמן הביעה פסימיות בנוגע למצב המדינה: "לצערי הרב, השיחה לא השתנה, וזה מקור כל הרע. האמנתי שתוך מספר ימים כל החטופים פה, זו הזיה. החטופים חייבים לחזור בכל דרך, אין על מה לדבר בעניין הזה. תדע כל אם עברייה, כך זה צריך להיות, ערך זה ערך.