מאות אנשים התאספו גם הערב (שלישי) בכיכר החטופים בתל אביב לאירוע ״שרים יחד לשובם״, תפילה והזדהות עם החטופים המצויים עדיין בידי החמאס וקריאה להצלחת חיילי צה”ל במשימתם להשיבם הביתה. האירוע החל במעגלי שיח אינטימיים עם משפחות החטופים, בהם ניתנה להם הזדמנות לחלוק את תחושותיהם ולהעלות את זעקתם.

ניבה ונקרט, אימו של עומר ונקרט, דיברה בכאב כבד על הבמה: "כל כוונתי לחבר את עם ישראל על כל גווניו, ואני למדה שזו מלאכה עדינה ומורכבת. אבל הסליחה הגדולה ביותר היא מאחינו ואחיותינו החטופים, שכנראה שלא עשיתי מספיק כדי להשיב אתכם הביתה״. אמרה ניבה,  "יש בנים של אלוקים שהמאכלת עדיין מעל ראשם. הם עקודים, שבויים במנהרות החמאס בתת-תנאים, ואני מבקשת ומתחננת לשמוע באוזניים את בת הקול שתצא מהשמיים ותאמר ‘אל תשלח ידך אל הנער’".

סינוואר העביר דרישה חשאית לקטאר - הם איימו לחתוך את צינור החמצן שלו

עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר, חלקה עם הקהל את תחושת ההקרבה של בנה: "מתן הלך לעבוד כבר בגיל 16 כדי לעזור ולתמוך. עכשיו למתן יש אותי ואת עם ישראל היקר שנאבק יחד איתי להחזיר אותו הביתה. 101 חטופים, בניהם הבן שלי, נמצאים בסכנה, ואני פונה אליכם, אל תשאירו אותנו לבד במאבק הזה". עינב דיברה גם על חוסנה של החברה הישראלית: "כמדינה שקמה מחורבן, הצלחנו להקים חברה שבה אדם נופל ברחוב ומיד קופצים להושיט לו יד. והיום, כשמשפחות זועקות לעזרה, לפעמים אנחנו מרגישים כתף קרה, אבל הלב שלכם עם החטופים".

אחד הרגעים המרגשים של הערב היה עדותו של ברק ניקסון, שורד מסיבת הנובה, שביקש את סליחתו של העם על כך שלא הצליח להציל את כל החוגגים: "ישבתי שמונה וחצי שעות בשירותים כימיים ושמעתי הכל, ראיתי הכל. אני מצטער, שלא הצלחתי להציל את כולם. אבל אני אומר לכם, שכל אחד נלחם עבור האחר, גם כשהוא לא הכיר אותו.” ברק הוסיף תחושה של תקווה לקהל: "אנחנו יודעים שזה יסתיים בקרוב, אנחנו מרגישים את זה, צריך לעשות הכל כדי להחזיר את החטופים הביתה".