הדיווחים על מותו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר שמרגע לרגע מקבלים חיזוקים ואינדיקציות הביאו לשלל תגובות של ישראלים ברחבי הרשת, שלא הסתירו את השמחה על מותו של רב-המרצחים והעלו סרטונים מצחיקים, גיפים, ממים ועוד.

"ארה״ב מחסלת את בן לאדן - מבצע מטורף, פשיטה על מתחם וחיסול בראש ישראל מחסלת את נסראללה - 80 טון על הראש שלו, ישראל מחסלת את סינוואר- ״וואי אחי קלוט קלוט קלוט מי מת פה! יואוווו אתה לא מאמין יניב אחי, צלם צלם!״, כתב גולש בשם חנניה בחשבון ה-X שלו.

מתלוצצים ברשת על חיסול סינוואר (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
מתלוצצים ברשת על חיסול סינוואר (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

אשת העסקים והזמרת פנינה רוזנבלום צילמה סרטון בו אמרה: "חזרתי היום מעוטף עזה, באתי לראות את הזוועות של סינוואר הנבלה, מה שהוא עשה לנו בשבעה באוקטובר. כנראה הוא יצא וראה מי האורחת שהגיעה לעוטף עזה וקיבל כדור בראש. הייתם מאמינים? הוא לא ידע עם מי הוא התעסק".

משתמש בשם שמנדריק למאר כתב ב-X: צה"ל: "חיסלנו ערבי עם זיפים שהיה לבוש חולצה של הוגו בוס, ג'ינס עם קרעים וכתמי צבע ומרלבורו אדום בכיס, זה כמעט בוודאות סינוואר או קבלן שיפוצים או ראש מועצת מוסמוס, העניין בבדיקה אצל משפחת קרומבי".

"נסראללה מאשר שסינוואר הגיע בשלום והכל בסדר חחחחח", כתב גולש אחר.

ראש דסק הפלסטינים ב"כאן 11" אליאור לוי כתב בחשבון ה-X שלו: "מסתבר שהדברים הכי טובים מתרחשים לגמרי במקרה: המצאת הפניצילין למשל. גם חיסול סינוואר".

צילום המסך בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]