משרדי רשת הטלוויזיה המזוהה עם חיזבאללה הותקפו

לילה של תקיפות עזות בדאחייה בביירות: כלי התקשורת הערבים מדווחים על קרוב לעשרים פשיטות תוך מספר שעות. לפי הדיווחים, הותקפו בנייני ערוץ הטלוויזיה אל-מיאדין, המזוהה עם חיזבאללה. 

לידיעה המלאה >>

תקיפות בדאחייה בביירות 23.10.24 (צילום: רויטרס)
תקיפות בדאחייה בביירות 23.10.24 (צילום: רויטרס)

שני עצורים בסרי לנקה: "תכננו פיגוע נגד ישראלים"

יממה לאחר פרסום אזהרת המל"ל, שקראה לישראלים לצאת באופן מיידי מאזור ארוגם ביי וחופים נוספים בסרי לנקה, נעצרו במדינה שני חשודים בתכנון פיגוע נגד ישראלים. "המקומיים מנסים להרגיע", כתבה ישראלית שמטיילת במדינה. "אבל התחושה היא שזה יכול להתפרץ בכל רגע".

לידיעה המלאה >> 

"ג'פרי אפשטיין הכיר לו אותי": תלונה נוספת נגד דונלד טראמפ

סטייסי וויליאמס, דוגמנית לשעבר שלדבריה הכירה את דונלד טראמפ דרך האנס וסוחר הנשים ג'פרי אפשטיין, טענה כי הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות מישש אותה והטריד אותה מינית לפני 31 שנה.

לדיווח המלא >>

עמית סוסנה בנאום באו"ם: "הבטחנו שאם נצא – לא נפסיק להילחם"

החטופה ששוחררה במסגרת עסקת הפעימות, עמית סוסנה, נשאה נאום בפני מועצת הביטחון של האו"ם: "אנחנו, החטופים, הבטחנו אחד לשני - אם מישהו מאיתנו ישוחרר, לעולם לא נפסיק להילחם עד שכולם יהיו חופשיים. 

עמית סוסנה בכפר עזה, לאחר שחרורה משבי חמאס (צילום: רויטרס)
עמית סוסנה בכפר עזה, לאחר שחרורה משבי חמאס (צילום: רויטרס)

"היום, אני מקיימת את ההבטחה הזו בכך שאני מספרת את הסיפור שלי, לא משנה כמה כואב וקשה לי לדבר ולחוות מחדש את מה שעברתי שם. כמה שקשה לדבר, קשה הרבה יותר לשתוק".

לנאום המלא >> 

דיווח: ישראל דחתה את התקיפה באיראן - בעקבות הדלפת המסמכים

ישראל דחתה את מתקפת התגובה שלה נגד איראן בגלל הדלפת מסמכי הפנטגון בשבוע שעבר, כך לפי פרסום של ה״טיימס״ הבריטי. ההדלפה חשפה את תוכניותיה של ישראל להגיב למתקפה האיראנית שהתרחשה באחד באוקטובר. המסמך הסודי ביותר פורסם בערוץ טלגרם פרו־איראני בשישי שעבר, ונראה כהערכה אמריקאית לתגובה הצפויה של ישראל, המבוססת על תצלומי לוויין ומודיעין נוסף.

לדיווח המלא >> 

צה"ל חשף: שישה עיתונאי אל ג'זירה מעורבים בטרור

צה"ל חשף מידע מודיעני ומסמכים רבים שנמצאו ברצועת עזה המאשרים את השתייכותם הצבאית לארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלמי של שישה עיתונאי רשת אל-ג'זירה בעזה.

לחשיפה המלאה >>

חג לא שקט: מטחים לעבר נהריה, פצוע קשה ו-2 בינוני

אזעקות נשמעו ללא הפסקה לאורך ערב החג בנהריה, ובעיר אותרו לא מעט שברי יירוט. אדם נפצע באורח קשה מפגיעת רסיס במזח בעיר, ואדם נוסף נפצע באורח בינוני. בעכו נפצע אדם באורח בינוני לאחר שנפל בדרכו למרחב מוגן באתר בנייה.

לידיעה המלאה >> 

בעוד הוא מוציא צווי מעצר ישראל: הסקנדלים של התובע הראשי בהאג

עיתון הוול סטריט ג'ורנל תוהה: האם הגשת צווי המעצר נגד בכירי חמאס וישראל הייתה פעולת הסחה של התובע הראשי קארים חאן? לפי הדיווח, חאן ניסה להציל את משרתו לאחר שהתמודד עם האשמות בהטרדה מינית מספר שבועות טרם ההודעה על הצווים.

לידיעה המלאה >>