ארגון יד לבנים הארצי הודיע על מינויו של מושיק אביב לתפקיד מנכ"ל הארגון, הפועל למען המשפחות השכולות ולהנצחת חללי מערכות ישראל. מהשבת השחורה ב-7 באוקטובר 2023 ופרוץ מלחמת חרבות ברזל, נוספו למשפחת השכול למעלה מ-900 משפחות.

ביד לבנים ציינו, כי המשפחות החדשות שנוספו מחייבות את הארגון להתמודד עם אתגרים עצומים ולחזק את התמיכה הקהילתית המוענקת לכל משפחה.

משה אביב (צילום: ארגון יד לבנים)
משה אביב (צילום: ארגון יד לבנים)


אביב, מגיע עם ניסיון ניהולי עשיר בתפקידים ציבוריים בתחום החינוך והתרבות, כראש מערך הטקסים בצה"ל וראש מערך ההסברה הלאומי.
"מושיק אביב מצטרף אלינו ברגע מכריע בתולדות הארגון ומדינת ישראל והוא מביא עימו לא רק ניסיון ומקצועיות, אלא גם לב רחב, ממלכתיות ושליחות אמיתית למען המשפחות היקרות לנו מכל", ציין יו"ר ארגון יד לבנים, אלי בן שם. "ביחד נפעיל לפעול למען המשפחות, נמשיך ליצור קהילה מחבקת שעומדת לצידן ברגעים הקשים וממשיכה להנציח בכבוד את זכר הנופלים".

ארגון יד לבנים, שנוסד בשנת 1949, מייד לאחר מלחמת העצמאות, הוא הארגון היציג הבלעדי הפועל להנצחת חללי מערכות ישראל והנחלת מורשת ולטיפול במשפחות השכולות. הארגון מונה כ-13 אלף חברים, 64 סניפים ושבעה מחוזות בפריסה ארצית. חברי הארגון מונים מתנדבים שהם הורים ואחים שכולים.