אני רוצה להתחיל איתך את הראיון דווקא בתחילת הדרך שלך. איך עשית את המעבר ממלכת יופי ודוגמנית לאשת עסקים ולפתיחת עסק בתחום האיפור?
"תחרות מלכת היופי היוותה עבורי פלטפורמה מצוינת למינוף לעולם העסקים. היה לי ברור שאקים עסק הנושא את שמי, ואהפוך אותו למותג מצליח. רשת בתי הספר שלי למקצועות האיפור והיופי, מזה 15 שנים, נחשבת לרשת מובילה בתחומה בארבעה סניפים: תל אביב, ירושלים, אשדוד ובאר שבע, ובקרוב יוקם סניף גם בצפון הארץ".
"תחרות מלכות היופי, והחשיפה לעולם הדוגמנות, פתחו בפני דלת לעולמות של אופנה ויופי. במשך שנים הייתי במרכז העניינים כדוגמנית, שכל היום מאפרים, מסרקים, מלבישים ומצלמים. העבודה לצד בעלי מקצוע, להיות על הסט ולראות איך בכל מראה אני משדרת משהו אחר, גרמה לי להתאהב בתחום האיפור והיופי, מה שבאופן טבעי הביא אותי להקים עסק בתחום הכל כך מוכר וקרוב אלי".
"יתרון נוסף הוא בהיכרותי את אנשי המקצוע הטובים. קשרי האישיים בתעשיית האופנה, שמהם נהנים בוגרי בתי הספר המשתתפים בהפקות, תצוגות אופנה, טלוויזיה ואיפורי טלנטים. אני מכירה את המקצוע משני צידי המתרס: גם כדוגמנית לפני המצלמה וגם כמאפרת מאחורי המצלמה, זהו ערך מוסף שלי המבדל, בין היתר, את רשת בתי הספר שלי".
"יתרון נוסף הוא בהיכרותי את אנשי המקצוע הטובים. קשרי האישיים בתעשיית האופנה, שמהם נהנים בוגרי בתי הספר המשתתפים בהפקות, תצוגות אופנה, טלוויזיה ואיפורי טלנטים. אני מכירה את המקצוע משני צידי המתרס: גם כדוגמנית לפני המצלמה וגם כמאפרת מאחורי המצלמה, זהו ערך מוסף שלי המבדל, בין היתר, את רשת בתי הספר שלי".
מדובר בעסק משפחתי.
"העסק בפועל מנוהל על ידי בעלי, עו"ד יובל הראל, שהצטרף אלי לפני כשלוש שנים. מאז תחומי האחריות והפעילות שלי מתמקדים בעולמות השיווק והמכירות, פיתוח עסקי, הרצאות והדרכות במסגרת קורסי האיפור. הדינמיקה עם התלמידים הכי חשובה לי בעולם. אני מעבירה שיעורים בנושאים שונים, מכירה אישית את התלמידים ומלווה גם בייעוץ ופיתוח עסקי בתום תקופת הלימודים. במקביל, אני מרצה לחברות חיצוניות, הן בתחום יזמות ופיתוח עסקי, והן בנושאי טיפוח, איפור ולייף סטייל, בימי כיף ואירועי חברה למיניהם".
מה היה הקטע עם "עד סוף העולם"? למה הלכת על זה?
"'עד סוף העולם' הייתה מבחינתי חוויה מדהימה ומעשירה, ובדיעבד גם מאוד משתלמת. כשפנו אלי, אינסטינקטיבית אמרתי לעצמי 'מגניב'. קצת שקט ממיילים, טלפונים וכו'. אבל באותה נשימה, חשבתי לעצמי שאין סיכוי שאוכל להתנתק מכל מה שיש לי כאן בארץ. בסוף, אחרי לא מעט הרהורים ובהחלטה משותפת עם בעלי, החלטתי לנסוע, ליהנות מחוויית הפרסום והחשיפה שתוכנית ריאליטי נותנת. זה רק יכול לתרום לעסק הנושא את שמי. וכמובן לעשות הכל ונכון, כדי להביא את המיליון לליאם (בנה המשותף מהגרוש, אבי חזן. ר.פ.)".
איך היה לבלות שוב במחיצתו של הגרוש שלך, אבי חזן?
"אבי ואני כבר 12 שנים לא חיים ביחד. אנחנו כבר מזמן חברים טובים ובקשר מעולה. גם במשפחה המורחבת. הכל תקין וטבעי לחלוטין. אבי בן בית אצלנו. הגענו לתוכנית עם מטרה אחת, ברורה ומשותפת - לנצח בשביל ליאם! עשינו עבודה נפלאה, תקשרנו מצוין, אבי היה פרטנר מעולה למשחק הזה. מצחיק, חזק, חדור מוטיבציה, לא מוותר, וביחד נלחמנו בדרכנו שלנו, תוך כבוד הדדי בינינו וכלפי חברינו למשחק, עד הסוף. לדעתי, היתרון המשמעותי שלנו על פני הזוגות האחרים היה בעיקר בשיתוף הפעולה בינינו. זאת הייתה חוויה של פעם בחיים".
המפגש המחודש עם אבי עורר בך ערגונות, או שכולה גימיק?
צוחקת, "זה לא היה טריוויאלי עבורנו, אחרי 12 שנים, פתאום לקום כל בוקר ביחד ולבלות האחת במחיצתו של האחר 24 שעות ביממה. צחקנו ואמרנו שכשהיינו יחד, לא היינו כל כך הרבה זמן ביחד".
האם את מתחרטת על התוכנית, או שהפרסום, כמו שאומרים, זה "לחם", והיית זקוקה לו?
"אני ממש לא מתחרטת על התוכנית, בטח לא אחרי שזכיתי במיליון בשביל ליאם. להיפך, התוכנית עשתה לי ממש טוב בקרב קהלים שונים. הטלוויזיה חשפה את מי שאני, ואני מאוד שלמה עם איך שיצאתי. התוכנית חשפה תכונות אופי שלי שלא כולם מכירים. אנשים פתאום ראו שאני מאוד בגובה העיניים, לא מתנשאת, אנושית מאוד, מצחיקה, ולא רק אשת עסקים אסרטיבית, ממוקדת מטרה. יש לי את הדרך שלי להשיג את מטרותי, וזה תמיד בנועם ולא ברמיסת האחר".
"כשיש לך עסק, אתה תמיד צריך פרסום. אבל לעולם לא אהיה במקום של פרסום בכל מחיר. אני מאוד בוררת את צעדי בתקשורת, לא מגיעה לכל אירוע - ויש לי הזמנות לשלושה אירועים ביום - ולא אעשה שום פרובוקציה למען פרסום גרידא. כל מה שאני עושה בחיי, זה תמיד ממקום של שלמות, מודעות ורצון".
איך התגובות אחרי התוכנית?
"כשיש לך עסק, אתה תמיד צריך פרסום. אבל לעולם לא אהיה במקום של פרסום בכל מחיר. אני מאוד בוררת את צעדי בתקשורת, לא מגיעה לכל אירוע - ויש לי הזמנות לשלושה אירועים ביום - ולא אעשה שום פרובוקציה למען פרסום גרידא. כל מה שאני עושה בחיי, זה תמיד ממקום של שלמות, מודעות ורצון".
איך התגובות אחרי התוכנית?
"וואוו, מדהימות. מאוד מפרגנים. מאוד שמחו שזכינו, אנשים מאוד התחברו לדרך ארץ ששידרנו. התרגלתי שמקטלגים אותי 'רוית אסף מלכת היופי'. פתאום זה 'רוית אסף מעד סוף העולם'. אני מוצאת את עצמי עושה 'סלפי' עם כל מיני חבורות ילדים מקסימים, שזה קהל שלא הכיר אותי. יש לי המון תלמידים שהם חיילים משוחררים שנולדו כשאני הייתי מלכת היופי, ולא בהכרח מכירים את הרקע שלי. פתאום כולם מזהים, מכירים ורוצים להצטלם. זה בהחלט נחמד, אני לגמרי משתפת פעולה, עונה לתגובות ושאלות בפייסבוק האישי, מגיבה למכתבים והכל באהבה. אף פעם לא שוכחת שהגעתי עד הלום בזכות התקשורת שפרגנה לי לאורך כל הדרך, ובזכות אהבת הקהל".
מה הצעד הבא?
"מאוד בא לי לעשות טלוויזיה. זה חיידק שזורם בעורקי. הבמה היא המקום הכי טבעי עבורי, ואני מאוד מקווה שתהיה לי תוכנית משלי. הנחיתי בעבר תוכנית לייף סטייל ברשת ואשמח לחזור. במישור העסקי, מתוכננים לקום סניפים נוספים ושיווק ליין המוצרים. יש סיכוי שאפתיע גם מחוץ לגבולות ישראל. יש כמה פניות קונקרטיות. והכי חשוב, שנהיה בריאים, מאושרים ומסופקים".