נתוני סקר TGI על החשיפה לעיתונות כתובה מאשרים באופן חד-משמעי כי במחצית הראשונה של שנת 2016 הגדיל עיתון "מעריב" מקבוצת הג'רוזלם פוסט באופן משמעותי את החשיפה אליו, וביסס את מעמדו כעיתון החדשות השלישי בגודלו בישראל.


על פי הנתונים שהתפרסמו היום, הגרסה החינמית היומית "מעריב הבוקר" שמופצת ביותר מ-100 אלף עותקים הגיעה ל-7.2% חשיפה, ואילו הגרסה בתשלום, המורחבת יותר זכתה ל-3.9% חשיפה. בגזרת עיתוני סוף השבוע עלה"מעריב סופהשבוע" ל-5.5 אחוזי חשיפה.
 
עוד עולה מהסקר כי החינמון "ישראל היום" מצליח לראשונה להיצמד למתחרהו המר "ידיעות אחרונות" גם בסופי שבוע – 37.7% חשיפה ל"ידיעות" לעומת 37.6% ל"ישראל היום". בימי חול הגדיל עיתונו של שלדון אדלסון את הפער עם 39.7% חשיפה לעומת 34.9% חשיפה ל"ידיעות אחרונות".
 

עיתון "הארץ" ממשיך להידרדר ובחצי הראשון של השנה הוא צנח ל-3.9% חשיפה בימי חול (לעומת 5.7% במחצית השנייה של 2015) ול-4.3% חשיפה בסופי שבוע (לעומת 6.6במחצית השנייה של 2015). מבין העיתונים הכלכליים מוביל "כלכליסט", המופץ חלקית חינם עם "ידיעות", לאחר שהגיע ל-11.3% חשיפה בימי חול.    TheMarker מקבוצת הארץ יציב עם 5.4% ואילו "גלובס" בימי חול עם 4.6% חשיפה.