על פי נתוני סקר TGI על החשיפה לעיתונות כתובה, עיתון "מעריב" מקבוצת הג'רוזלם פוסט הגדיל באופן משמעותי את החשיפה אליו במחצית השנייה של שנת 2016, וביסס את מעמדו כעיתון השלישי בגודלו בישראל.
על פי הנתונים שהתפרסמו היום (רביעי), הגרסה החינמית היומית, "מעריב הבוקר" הגיעה בחישוב שנתי ל-6.5% חשיפה, ואילו הגרסה בתשלום, המורחבת יותר - "מעריב השבוע" - עלתה בחציון השני של השנה ל-4.7%, לעומת 3.9% חשיפה בחציון הראשון של 2016 - עלייה של כ-20%.
בגזרת עיתוני סוף השבוע רשם "מעריב סופהשבוע" זינוק משמעותי מ-5.5% חשיפה בחודשים ינואר-יוני 2016 ל-6.8% בחודשים יולי-דצמבר. מדובר בעלייה של יותר מ-23%.
בגזרת עיתוני סוף השבוע רשם "מעריב סופהשבוע" זינוק משמעותי מ-5.5% חשיפה בחודשים ינואר-יוני 2016 ל-6.8% בחודשים יולי-דצמבר. מדובר בעלייה של יותר מ-23%.
עוד עולה מהסקר כי החינמון "ישראל היום" רשם ירידה קלה באמצע השבוע מ-39.7% ל-38.6. בסוף השבוע עיתונו של שלדון אדלסון ירד מ-37.6% ל-37.2%. "ידיעות אחרונות" רשם באמצע השבוע ירידה מ-34.9% ל-33.9% ובסוף השבוע עלה קלות מ-37.7% ל-38%. עיתון "הארץ" עלה באמצע השבוע מ-3.9% ל-4.6% ובימי שישי רשם עלייה מ-4.3% ל-6.4%.