מפעל הפיס השיק אתמול מהלך תדמיתי נרחב תחת הכותרת נתינה למען נתינה. במפעל הפיס ציינו שהרעיון מאחורי המיתוג החדש הוא להציג את מעגלי הנתינה בחברה הישראלית ולעודד את הציבור לתרום לקהילה שבה אנו חיים.
המהלך מקודם בין היתר על ידי השקת לוגו חדש למפעל הפיס ולשבעת מותגי הפיס, וכן בעזרת מיתוג מדורג של נקודות המכירה הפרושות ברחבי הארץ. במרכזו של הקמפיין עומדים פרויקטים שמוביל הפיס מתוך רצון להמשיך ולקדם את החברה הישראלית, ובהם מלגות לימודים להשכלה גבוהה ממפעל הפיס, שניתנות לסטודנטים וספורטאים מצטיינים המקבלים בשיתוף הרשויות המקומיות ובתמורה מתנדבים למען הקהילה ומרחיבים את מעגל הנתינה.
כמו כן, יוצגו אנשי הייטק שעברו הסבת מקצוע להוראה במימון מפעל הפיס ומרחיבים את מעגל הנתינה כאשר הם מלמדים בפריפריה, וכן עיריות ומועצות מקומיות ואזוריות, שבסיוע הפיס בונות מבנים למען הקהילה ויוזמות מגוון אירועי תרבות במחיר סמלי.
כמו כן, יוצגו אנשי הייטק שעברו הסבת מקצוע להוראה במימון מפעל הפיס ומרחיבים את מעגל הנתינה כאשר הם מלמדים בפריפריה, וכן עיריות ומועצות מקומיות ואזוריות, שבסיוע הפיס בונות מבנים למען הקהילה ויוזמות מגוון אירועי תרבות במחיר סמלי.