רוכב אופנוע בשנות ה-50 לחייו נהרג היום (שלישי) בתאונת דרכים לאחר התנגשות עם מיניבוס, בכביש 211 סמוך לאשלים שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו. כמו כן, 11 נוספים נפצעו בתאונה, מתוכם גבר בן 28 באורח קשה והשאר קל. הם פונו לבית החולים סורוקה.

חובש רפואת חירום במד"א אמיר סולב סיפר: "כשהגענו לזירת התאונה ראינו מיניבוס כשהוא מעוך בחלקו הקדמי, ובמרחק של מספר מטרים שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. 11 מנוסעי המיניבוס טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר קל".

זירת התאונה (צילום: דוברות מד''א)
זירת התאונה (צילום: דוברות מד''א)

בנוסף, הולכת רגל כבת 60 שנפגעה מאוטובוס ברעננה ונלכדה תחתיו, נהרגה במקום. במסגרת חקירת נסיבות התאונה, עיכבו השוטרים לחקירה את נהג האוטובוס, תושב טירה בן 49, בחשד למעורבות בתאונה.

פראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש בכיר במד"א רועי סלומון סיפרו: "ראינו את הולכת הרגל לכודה מתחת לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר שחילצנו אותה ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום."

הקטל בדרכים ממשיך להיות מורגש ביתר שאת גם בתקופה האחרונה, לאחר שבשבת האחרונה נהרג נער בן 16 בהתהפכות טרקטורון ליד באר טוביה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים, אך שם נאלצו לקבוע את מותו.

בתאונה שאירעה בשבוע שעבר, צעירה נהרגה ושלושה בני אדם נפצעו לאחר שרכב פגע בהם בכיכר המדינה בתל אביב. כמו כן, הולך רגל בן 40 נהרג מוקדם יותר החודש לאחר שנפגע ממשאית בבית שמש.

התאונה בכיכר המדינה, צילום: אבשלום ששוני