עדי כרמי, לשעבר בכיר בשב"כ, שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לאפשרות של שילוב השב"כ במאבק בפשיעה בחברה הערבית. "השב"כ יושב בשולחן עגול עם המשטרה בנושאים שנמצאים על התפר ובא חשבון עם כל מי שהיה מעורב בלינצ'ים בשומר החומות", טען. 

מסע חיסול חסר תקדים ביפיע: חמישה נרצחו באירוע ירי
20 קורבנות ב-20 חודשים: תולדות הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי

עם זאת, הדגיש: "השאלה שצריכה להישאל היא איך מביאים את הפתרון ברמת טיפול השורש, וטיפול השורש הוא לא על ידי השב"כ. חושבים שהשב"כ יושב על הגדר ומחכה שייקראו לו. לא. השמיכה היא לא אינסופית".

עוד הוסיף: "התשובה היא פשוטה. במשטרה יש מקצוענים שיודעים לטפל בפשע מאורגן, יש להם ניסיון וידע, החוכמה היא לתת להם את המשאבים ואת כוח האדם. פה אנו יודעים בדיוק מה עומד לקרות, אנו מכירים את משפחות הפשע. החוכמה היא להבין איך אנחנו מחזיקים אנשי משטרה שיש להם את הידע והניסיון, ומעלים תקציבים ואת גאוות היחידה של השוטרים. כל פעם דוחים את זה". 

איתמר בן גביר בזירת החיסול ביפיע (צילום: ללא)

לסיום, ביקש להעביר מסר: "אם לא יעשו טיפול שורש עכשיו כשזה מדמם וכואב, אני לא יודע מתי. בסופו של דבר, המשטרה אחראית על הנושא הזה. אם צריך לערב גופים נוספים, זה לא רק שב"כ, רשות המיסים לדוגמה. המלחמה צריכה להיות מלחמה כוללת". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.