משפט נתניהו נמשך הבוקר (שני), ועדות החוקר שרלי הרדן, שהעיד בשבוע שעבר, נמשכה. לאחר מכן, העידה סיון סבן, חוקרת רשות ני"ע דאז.

החוקרת סיון סבן, שחקרה את אור אלוביץ על הדינמיקה בחקירתו, ובהמשך לטענות הגנה שעלו במשפט על חקירות ארוכות שלו, טענה: "החקירה הייתה עניינית, נעימה, שאלתי אותו מדי פעם לשלומו, כמה הוא עייף, אפשר לראות שהצעתי לו גם פעם לסיים מוקדם יותר". בהמשך, סיפרה סבן על שיחה שלה עם אלוביץ במסדרון, ועל טענות שעלו על ידי ההגנה במשפט (ובתקשורת בצורה רחבה בעבר) על "תרגיל חקירה" והתערבות במרחב הייצוג.

"מדובר ביום השישי לחקירה, בשלב הזה אני מבינה שהחלטה לשתף פעולה באופן מלא תהיה החלטה משפחתית. אני מציעה לאור לגשת לדבר עם אביו מתוך הבנה שככל שאור יבחר לשתף פעולה כאופן מלא ולספר אמת, זה יהיה לאחר שיחה עם אביו. אני אפילו מציעה לו לבחור מקום שבו תיערך השיחה, כל מקום שיצביעו עליו לעשות את השיחה הזו, 'התרגיל"' שבעצם לא היה. אני מציעה לקיים שיחה אמיתית,
מתוך הנחה שאור צריך לדבר עם אביו ולקבל החלטה משותפת האם לשתף פעולה".

היא המשיכה: "מדובר בשני חשודים מרכזיים, שניהם נושאי משרות בחברות ציבוריות, שניהם חשודים באותה פרשה. יחד עם זאת ברור שההחלטה לשתף פעולה של אור ושל אביו תהיה החלטה משותפת. שאור לא יעיד נגד אביו. המטרה הייתה באמת לאפשר להם שיח פתוח שבסופו יהיו פירות חקירה מכל אחד מהם".

בהמשך, הוצג על מסך שני חלקים מהשיחה של סבן ואור, במקביל להשמעתם באולם. התובעת הסבירה שיש מקום גם לשמוע את האינטונציה של החוקרת בתגובה להערות אור. לגבי הטענות על התערבות במרחב הייצוג - החוקרת הכחישה, ואמרה כי מי שמעלה את הדברים זה אור אלוביץ עצמו.

תובעת: "אנחנו רואים בשיח ביניכם שמר אור אלוביץ מעלה את הנושא של עוד חן. ואני שואלת אותך עד כמה זו הייתה מטרת השיחה שלך? עד כמה ציפית שהנושא הזה יעלה בשיחה ביניכם?". סבן הבהירה כי אור דיר על ז'ק, ואמרה: "וכאן גם שוב אור בעצם חוזר במילים שלו על המילים שלי - ההבנה הסובייקטיבית שלו זה שאני מציעה לו לדבר עם אביו כדי למסגר את המעורבות שלו באופן הנכון". עוד הבהירה: "בכל מקום שמדובר על ייצוג של ז'ק או של עורך דין אחר - אור הוא זה שמעלה את הנושא".

סבן התייחסה לחקירת עו"ד איתן צפריר, ראש מטה שר התקשורת נתניהו במשרד התקשורת, וציינה: "אם בחקירה עם אור הדינמיקה הייתה טובה, אצל מר צפריר זה היה ההיפך המוחלט. הוא צעק ללא הפסקה, דפק על השולחן, ניסה להכתיב את קצב החקירה, חקירה מאוד לא נעימה שמאוד קשה לנהל אותה, חקירה שבה להתרשמותי הוא לא דיבר אמת (התנגדות סנגורים). חקירה שבה הוא אמר דברים ואחרי מספר דקות חזר בו (התנגדות סנגורים)". 

"אני התאמתי את עצמי לנחקר שעמד מולי, אני לא זוכרת הרבה נחקרים שהתנהגו כך. זו לא הייתה חקירה אגרסיבית, אבל כשהנחקר שמולך מדבר בצורה לא נעימה, עונים לו", אמרה סבן. "אתם יכולים לספור כמה פעמים ביקשתי ממנו לא לצעוק, לא לדפוק על השולחן, לא להסות את החוקר מולו, אפילו לא לבעוט בו ברגל מתחת לשולחן".

בחקירה נגדית, במסגרת טענות על הדרך שבה היא חקרה את צפריר, הסבירה סבן: "זה היה שלב שבו אם הוא אומר שיש שמש בחוץ, אני צריכה לבדוק אם יש שמש בחוץ. שהוא הכחיש דברים שכמה דקות קודם הוא אמר אותם... הדברים היו נורא פשוטים אם עו"ד צפריר לא היה מכחיש שהוא נפגש עם יפעת בן חי שגב ודיבר איתה על בזק-יס, אבל הוא הכחיש את זה.  במקום אחד הוא אומר שהוא המנהל וזה עניין מנהלי, ובו-זמנית הוא גם הציג אותו כאדם שלא סופרים אותו במשרד התקשורת, מילים שלו, אז זה היה מוזר".

היא חזרה להתייחס לחקירת אלוביץ, ואמרה: "לא אני בחרתי לחקור את אור באזהרה, אבל הוא נחקר כך בגלל המעורבות הישירה שלו, לא בגלל שהוא הבן של שאול. אני כל הזמן אומרת לו שהוא לא פרשן של אבא שלו. כבר בחקירת בזק ני"ע, אור מספר על כך שאביו הכניס אותו לעניינים הללו, על דגלים אדומים שהוא הרים, על ארוחות צהרים שבהן הם דיברו רק על עסקים, במעורבות של אור היא לא בגלל שהוא הבן של שאול, הוא נושא משרה בבזק, ביקשתי ממנו לזקק את ידיעתו".

"כשאני שואלת את אור אלוביץ דברים, אני עושה את זה על סמך אמירות שיש לנו שלו בראיות. אנחנו יודעים שאור אמר לישועה שכשהוא שמע שתיק 2000 זה נוני, הוא כמעט בכה  אושר; שהוא אמר לישועה שהוא שמע שיש לו עורכת חדשה, ושהוא התכוון לאיריס אלוביץ; שהוא כתב אחרי הבחירות: 'לא נבקש, נדרוש'. אנחנו מכירים את המעורבות שלו".

חן: "כל מה שאמרת עכשיו - לא נכון. זה רעל". 
תירוש: "למה אתה אומר שלא נכון, אלה ראיות".
סבן: "זה לא רעל, זה עלבון. אני חוקרת מקצועית".
חן: "חוץ מזה שאת רוצה כותרות".
סבן: "זה לא כותרות, אל תעלוב בי, אני חוקרת מקצועית".