בתחילת החודש, בעל ואישה, בני 60 מטבריה, נעצרו בעקבות חשדות להתעללות בפעוטות בגן שבבעלותם ושהו במעצר בית. אלא שהיום (שני) התברר להורי הגן, שעל אף שעדיין ממשיכה להתנהל חקירה נגד בעלת הגן - היא ממשיכה לנהל גן פרטי עם כשישה פעוטות בביתה. 

טרגדיה בצפון: נקבע מותו של פעוט בן 8 חודשים, האב נעצר לחקירה
בהלה בבאר שבע: מטען חבלה התפוצץ בלב שכונת מגורים

כזכור, בתחילת החודש, במשטרת ישראל התקבלה תלונה על חשד להתעללות בפעוטות בגן ילדים בעיר טבריה. הפרשה המדוברת התפוצצה לאחר חשדות של הורים, שהבחינו שילדיהם חוזרים מהגן עם סימני אלימות על גופם, מה שגרם להם להטמין מכשירי הקלטה באחד מתיקי הילדים. בהקלטות, נשמעו צעקות וקללות שמכוונות לילדי הגן. 

מיד עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה שבמהלכה נעצרו החשודים להתעללות בקטינים חסרי ישע. בני הזוג שהו במעצר בית, ובמקביל המשטרה אספה עדויות וחומרים מהגן - שהועברו לפרקליטות שבוחנת בימים אלו את התיק והעדויות כנגד הזוג. להפתעת הוריי ילדי הגן, על אף שהתיק לא נסגר ועדיין מתנהלת חקירה נגד בעלי הגן - הם חזרו לנהל את הגן בביתם. 

א׳, אמא של פעוטה בגן המדובר, סיפרה על המקרה: ״היום פנו אלינו מכרים של המשפחה, שמודעים לסיפור עם בעלי הגן, והם דיווחו לנו על כך שהם יודעים שהם פתחו בביתם גן. לאחר מכן, הלכנו וראינו במו עינינו שבני הזוג חזרו לתפעל את הגן. אני לא מבינה כיצד זה הגיוני, הם היו במעצר בית ועדיין מתנהלת חקירה כנגדם. זה פשוט אבסורד״. 

האם עוד סיפרה על גילוי החשדות להתעללות שהובילו לתלונה כנגד בני הזוג במשטרה: ״היו לי חשדות שקורה משהו מוזר בגן, הבת שלי חזרה עם סימנים של מכות על גופה, החלו להיווצר אצלה פחדים, התנהגותה נהפכה לאגרסיבית מאוד - ואז החלטתי שאני שמה מכשיר הקלטה בתיקה ושולחת אותו איתה לגן. מכשיר ההקלטה שהקליט את המתרחש בגן ביום אחד בלבד גרם לנו להבין שהילדים עוברים שם זוועות - והחשדות שלנו אוששו״, אמרה.

״שומעים בהקלטות את בני הזוג מקללים את הילדים, מדברים אליהם בצורה דוחה ביותר, קוראים להם ״מפלצות״. הילדים צורחים ללא הרף בהקלטה - ונותרים ללא מענה. לאחר ששמענו את הכול, ביקשנו מבעלי הגן לצפות במצלמות האבטחה, אך התברר לנו שהמצלמות לא עבדו. בדיעבד, הבנו שהאבא היה החשוד העיקרי בעניין מחיקת ההקלטות של המצלמות, והמשטרה רמזה שהיו ניתוקים של המצלמות ושהן לא תמיד פעלו - שזה גם לא תקין בכלל״.