בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר לאחרונה מאסר עולם על עמית פוגל אשר הורשע ברצח של רמי אמירא ובסיוע לרצח של ג'ורדן אזולאי לפני כ-13 שנים. גזר הדין בא לאחר הרשעתו של פוגל בכתב אישום מתוקן בו הודה. שני מקרי הרצח התרחשו בשנת 2011, בהפרש של כחצי שנה אחד מהשני.

לצורך ההרשעה, הפרקליטות הצליחה לגייס שני עדי מדינה אשר היו מעורבים במקרי הרצח שהתרחשו במסגרת מלחמות שליטה בין עבריינים על מערב ראשון לציון. עמית פוגל הורשע כי ירה ברמי איגרא שלושה כדורים בגב, בעורף ובכתף ימין. כתוצאה מהירי איגרא נהרג במקום. אחיינו של איגרא ניסה לרדוף אחרי פוגל, ופוגל ירה לעברו. בשל חשש כי ג'ורדן אזולאי מתכוון לפגוע בחברם, עמית פוגל החליט עם אדם נוסף ועם עדי המדינה לרצוח אותו. פוגל ואחד מעדי המדינה נסעו לחולות פלמחים וחפרו קבר מראש לאזולאי.

אזולאי הגיע לחולות פלמחים, מכיוון שחלק מהארבעה עבדו עליו כי הם מעוניינים לעזור לו לחסל את אותו החבר שלהם. כשהגיעו למקום, עד המדינה א.א. ניסה לירות באזולאי אך בשל תקלה לא נורתה יריה, ואזולאי החל להמלט. א.א. והאדם הנוסף רדפו אחריו, תוך כדי שא.א. דורך שוב את הנשק ויורה לכיוונו של אזולאי.

במהלך מנוסתו, אזולאי התמוטט ונפל על הרצפה. א.א. והאדם הנוסף השיגו אותו, הכו אותו באגרופים ואבנים עד שמת, וקברו אותו בבור שהוכן קודם לכן על ידי פוגל ועד מדינה נוסף. השניים החביאו את הנשק בקרבת מקום, ונמלטו לראשון לציון שם הם נפגשו עם פוגל ועד המדינה שעזר לו לחפור את הקבר. השניים שטפו את הדם של אזולאי מעליהם והחליפו בגדים, ופוגל נסע לשרוף את הבגדים והקסדות שהשניים לבשו בעת הרצח.

עמית פוגל אמר בבית המשפט כי הוא מתחרט על מה שעשה, והוא מקווה שתהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמו ושיש לו מקום בחברה. עם זאת, כאמור, השופטים גזרו על עמית פוגל עונש של מאסר עולם.