יחיא מויאל, 67, מאור יהודה, ממתפללי אחד מבתי הכנסת בעיר, ניצל את תמימותה של קטינה בת תשע שאביה מתפלל באותו בית כנסת ובאמתלות שונות, תוך שהוא מפתה אותה בממתקים ביצע בגופה מעשים מגונים חמורים ואף חשף את איבר מינו בפניה כל זאת לשם גירוי ומיצוי תאוותיו המיניות.

הסתער עם סכין לעבר לוחם ונוטרל: סוכל ניסיון לפיגוע דקירה בירושלים
בגין התעללות בפעוטות: שבע שנות מאסר לגננת אילנה סוויסה משדרות

היום הגישו נגדו חוקרי משטרת מסובים בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע החתומה על ידי הפרקליטות במחוז תל אביב בדבר כוונה להגיש נגד מויאל, כתב אישום חמור כבר בראשית השבוע הקרוב. מעצרו של החשוד הוארך באותו מעמד עד ליום ה-19 במאי. 

חקירת המשטרה החלה לפני כשבועיים, ביום ה-5 במאי, עת הגיע לתחנה אביה של הקטינה והתלונן בפני החוקרים, כי בתו הקטינה, נפלה קורבן למעשיו המתועבים של החשוד שניצל את תמימותה ובעורמה ביצע בה מעשים מגונים, נישק אותה ונגע במקומות מוצנעים בגופה. 

חוקרי תחנת מסובים מיד החלו בביצוע פעולות חקירה, וביניהן גביית עדויות, תוך איסוף ממצאים וראיות. יומיים לאחר קבלת התלונה, אותר מויאל על ידי חוקרי המשטרה ונעצר.

עפ"י החקירה שנוהלה בתחנת מסובים, החשוד הגיע מידי יום ומידי שבת להתפלל בבית הכנסת. בתוך כך, החשוד ניצל את תמימותה של הקטינה, בת ה-9, ובעת שלא שהתה בסביבת אביה, שיקר לה כי אביה מחפש אותה בקומה העליונה בבית הכנסת, באומרו "אבא שלך למעלה קורא לך".

עוד עלה כי במספר הזדמנויות החשוד לקח את הקטינה לתא השירותים באמתלות שונות ובדרכי עורמה ותחבולה, ושם ביצע בה מעשים מגונים תוך שנישק אותה, נגע בה באיברים מוצנעים ואף חשף את איבר מינו בפני הקטינה. 

בנוסף פיתה החשוד את הקטינה באמצעות ממתקים וסוכריות וזאת לצורך ביצוע העבירות המיוחסות לו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר הוגשה כאמור הצהרת תובע נגד החשוד ובקשה להמשך מעצרו עד להגשת כתב אישום בעניינו.