שרת התחבורה חברת הכנסת מירי רגב שלחה מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים ל"רשת 13" ומגיש תוכנית "המקור" רביב דרוקר, בעקבות פרסום התחקיר המקיף על התנהלותה של השרה במשרד התחבורה.

בעקבות הפצת סרטון ה"מרד": ח"כים קוראים לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו
לא מה שחשבתם: נמצאה הסיבה שלוויתני האורקה מטביעים יאכטות?

במכתב טענה רגב באמצעות עורך דינה עמית חדד, כי "התוכנית כולה התבססה על הבל פיו ועל מסמכים חלקיים ומסולפים שנגנבו ממשרד התחבורה על ידי עובד לשעבר".

"במסגרת התוכנית הוא הוצג כמי שעזב את עבודתו במשרד התחבורה לאחר 7 באוקטובר וזאת כביכול מטעמים אידיאולוגיים", נכתב עוד. "הדברים שודרו באופן זה, אף שהיה ידוע לכם שאינם אמת, וזאת, בין היתר, בניגוד לחובות המוטלות עליכם מכוח סעיפים 3 ו-5 לתקנון האתיקה המקצועית של העיתונות", טענה.

בהודעה שפרסמה לשכתה של רגב נכתב: "בעקבות שידור הכתבה השקרית, המבושלת, המסולפת והמגמתית כנגד השרה מירי רגב – מצורף בזאת מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים".

עוד נכתב, כי "במכתב שורת עובדות המוכיחות את הרשלנות, הזדון ושורת השקרים שפורסמו בכוונת מכוון. מפאת צנעת הפרט של העובד, חלקים מהמכתב הושחרו ולא יפורסמו לתקשורת".

מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בתוך כך בעקבות פרסום התחקיר אמרו גורמים בליכוד כי "התוצאה הפוליטית היחידה של התחקיר היא, כי בפריימריז הבאים לרשימת הליכוד מירי רגב תזכה במקום הראשון או קרוב לזה".

התחקיר חשף מסמכים לפיהם, לכאורה, בלשכתה של שרת התחבורה רגב קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על-פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לשרה בפריימריז.

בנוסף התייחס דרוקר בין היתר לתקרית שהתרחשה בשנה שעברה כאשר רגב התעמתה עם מאבטחיו של שר הביטחון יואב גלנט, אירוע שהסתיים בדריסתו של מאבטח שב"כ.