שני רימוני רסס נזרקו לפנות בוקר של יום ראשון לעבר בנייני מגורים ברמת השרון ובהרצליה ובמשטרה מעריכים כי יש קשר ישיר בין האירועים. למרבה המזל איש לא נפגע, אולם נגרם נזק כבד לחדרי הלובי בשני הבניינים, והשכנים באותם בניינים חוששים.

במסגרת קטטה באתר בנייה: עשרה שוהים בלתי חוקים אותרו ונעצרו
לאחר שעברה התעללות פיזית ומינית: הוארך מעצרם של הורי הפעוטה

לפנות בוקר דווח למשטרה על שני פיצוצים שנשמעו ברחוב סוקולוב ברמת השרון וברחוב צה"ל בהרצליה וחבלני משטרה שטיפלו באירועים אישרו כי מדובר ברימוני רסס, אחרי שאספו את שרידי הרימונים והעבירו אותם להמשך מיצוי ראיות במעבדות החבלה והזיהוי הפלילי של המשטרה.

על פי הערכה ראשונית הרימונים נגנבו מרכוש צה"ל והועברו לידי גורמי פשיעה. מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי שני היעדים שמתגוררים לכאורה באותם בניינים קשורים לארגון פשיעה גדול מהמרכז והם מוכרים היטב למשטרה מתחום עבירות הסמים, הלוואות בשוק האפור וגביית דמי חסות.

הדיירים שמתגוררים באותם בניינים ורכושם נפגע חוששים לשתף פעולה. "זה מלחיץ. מישהו פה יכול היה להיהרג. לא ברור איך עבריינים מרשים לעצמם להפר את השלווה והשקט ולפגוע בעזות מצח שכזו בביטחונם ושלומם של תושבים חפים מפשע. אירוע כזה מדיר שינה מעיני כולנו. אין לנו עסקים פליליים וזה אירוע חמור".

בעל עסק שהיה בדרכו למקום עבודתו ציין: "השעה הייתה 05.00 לפנות בוקר. פסעתי ברגוע לעסק שלי ופתאום נשמע פיצוץ אדיר. כל האזור רעד ממש. זה מפחיד. ראיתי בחור שנמלט מהמקום רוכב על אופניים אבל לא מעבר".

בשלב הזה לא נעצרו חשודים והחקירה בראשיתה.