פעיל הימין אריאל דנינו צפוי להשתחרר בשעות הקרובות ממעצר מנהלי לאחר שבעה חודשים, אך בשחרורו הוא צפוי לקבל צו הרחקה מנהלי מיהודה ושומרון לחצי שנה. את ההודעה על הכוונה להוציא כנגדו צו מסרו לדנינו אנשי שב"ס כבר לפני מספר ימים, ואת הצו עצמו עתיד דנינו לקבל בעוד זמן קצר מידי בלשי ימ"ר ש"י - שעות בודדות לפני שחרורו מכלא רימונים בו שהה במהלך החודשים האחרונים.

בנוסף להרחקה משטחי יהודה ושומרון לרבות ביתו בגבעת קומי אורי ביצהר, אוסר הצו על דנינו ליצור קשר עם שבעה מחבריו - מרביתם חברי חמ"ל המתנדבים לאיסוף מודיעין שהקים דנינו עם פרוץ המלחמה.

דנינו נעצר מנהלית בשבועות הראשונים למלחמה לאחר שניהל חמ"ל מתנדבים לאיסוף מודיעין ברשתות הערביות על התארגנויות עויינות, פעילות טרור מצד הרשות הפלסטינית והסתה בכפרי האזור. לטענת חבריו, חומרי המודיעין שאסף החמ"ל הועברו בזמן אמת לדרגי השטח במערכת הביטחון וסייעו בעשרות פעמים בצורה ישירה.

חבריו של דנינו טוענים כי הרס הפיצה המסיתה בחווארה שלעגה לחטופים, כמו גם שורת פעילויות אחרות שלא פורסמו רשומות על שמו של החמ"ל שהקים דנינו והמשיך לפעול באופן חלקי גם לאחר מעצרו.

כעת, לאחר שבעה חודשים משתחרר הבוקר דנינו מן הכלא, אך כאמור צפוי להימסר לידיו צו מנהלי האוסר עליי להגיע לחמ"ל ולביתו שביצהר וכן ליצור קשר עם חברי החמ"ל.

במשפחתו של דנינו הגיבו לצו המנהלי החדש, והאשימו את גלנט ופוקס בניסיון להשתיק את מעורבותה בטרור של הרשות הפלסטינית: "מה שקורה כאן מול העיניים שלנו הוא קונספציה על סטרואידים. במקום לפקוח את העיניים אל מול ההסתה המטורפת ברשת ומעורבותה העמוקה בטרור של הרשות הפלסטינית שהולכת ומתאמנת בחו"ל, בוחרים גלנט ופוקס להשתיק באמצעים דורסניים וחסרי תקדים דווקא את אלו שמתריעים מפני הסכנה".

"אחרי שבעה חודשים של מעצר ללא משפט בתנאים קשים, הבינו פוקס וגלנט כי לא הצליחו לשבור את רוחו ומנסים כעת להמשיך בהתעמרות ובהשתקה. אך אנחנו כאן כדי לבשר היום: שום התנכלות, דורסנית ככל שתהיה, לא תמנע מאריאל להמשיך ולעמוד ולהתריע בשער מפני המחדל הבא. עם ישראל התפכח כבר לאחר הטבח ולא מוכן לחזור לקונספציה של ערב שמחת תורה, הגיע הזמן שאלו שלכאורה אמונים על ביטחוננו יתפכחו אף הם", הוסיפו בני משפחתו של דנינו.