ויכוח בין חברים הוביל לאלימות קשה: כתב אישום הוגש היום (שני) נגד תושב ירושלים, בגין תקיפת חברו, שהסתיימה בנשיכה ותלישה של חלק מאוזנו של הקורבן. 

אמל"ח אותר בפתח תקווה ובחדרה; צעיר וגבר בשנות ה-50 לחייו נעצרו
מזעזע: צעיר מבית שמש נעצר בחשד לעבירות מין בבנות משפחתו הקטינות

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים יצאו הנאשם והקורבן לבילוי משותף בירושלים, במהלכו התגלע ויכוח סוער בין השניים. בשלב מסוים, נשך הנאשם את אוזנו השמאלית של הקורבן בחוזקה רבה עד כדי שניתקה חתיכה מחלקה העליון של האוזן. הקורבן התפנה עצמאית לקבלת טיפול רפואי, אך בשלב זה לא ניתן היה כבר לשחזר את האוזן שנפגעה.

עוד עלה מהחקירה, כי בטרם עזיבתו את מקום הבילוי, איים הנאשם כלפי הקורבן שלא יפנה למשטרה. שבוע לאחר האירוע, הצליחה המשטרה לאתר את הנאשם ולעצור אותו, ומעצרו מוארך מעת לעת. לצד כתב האישום, הגישה יחידת התביעה המשטרתית בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פקד יוסי רגב, קצין חקירות תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, ציין: "מדובר במקרה אלימות חמור שבמהלכו נשך הנאשם את אוזנו של הקורבן, רק בשל ויכוח שהתגלע בין השניים במהלך בילוי משותף. כתוצאה ממעשיו, נתלש חלק מאוזנו של הקורבן, שבנוסף לכך ספג איומים מצד הנאשם בעניין דיווח על המעשה למשטרה. למעשה הוא גרם לו נזק בלתי הפיך. לאחר שעצרנו אותו ומעצרו הוארך, השלמנו את החקירה וביססנו תשתית ראייתית נגדו שהובילה לכתב אישום. נמשיך לפעול נגד כל אלו שנוהגים באלימות עד למיצוי הדין עמם".