מפגין נגד הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה טען כי הוא נפצע ממשאית שהמשיכה בנסיעתה בעת שניסה לחסום אותה מלהתקדם. המפגין הגיש תלונה במשטרה, ולאחר שלא קיבל תגובה מהמשטרה הוא פנה בעניין באמצעות עורך דינו, חיים בלייכר מארגון חוננו – וזומן לחקירה בעצמו.

חוק אל ג'זירה בסכנה? עשוי להיות מבוטל תוך חודשיים  
דיווח דרמטי: נועה ארגמני הוחזקה ע"י אחד מעורכי אל ג'זירה

בפנייתו של בלייכר למשטרה נכתב: "האפשרות לדריסה קטלנית הייתה כפסע, ואך בדרך נס של ממש מרשי ניצל ממוות. מרשי התפנה לבית החולים הדסה הר הצופים בשל חבלות בגבו ובשאר הגוף. מדובר באירוע חמור של ניסיון רצח, המעיד על מסוכנותו הרבה של החשוד שאחז בהגה המשאית. אבקש לבצע חקירה שתביא ללכידת החשוד והעמדתו לדין בהקדם".

מוחים בכרם שלום נגד העברת סיוע הומניטרי לרצועת עזה (צילום :ללא)

לאחר הפנייה למשטרה, המפגין זומן לחקירה בעצמו. עו"ד חיים בלייכר המייצג את א' מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה: "נהג משאית הסיוע למחבלי החמאס ניסה לדרוס בכוונה תחילה את המוחים, תוך שהוא אדיש לאפשרות שיגרום למותם. תמוה אפוא מדוע אירוע זה לא מטופל מיידית תוך מעצרו של הנהג הפוגע, וחרף כך מהלכים אימים על הנפגע בחקירת משטרה. אנו מבקשים מהמשטרה להתעשת על עצמה ולפעול מיידית נגד אותו מפגע שנהג במשאית".

תכולת משאית סיוע שרוקנה (צילום: צו 9)
תכולת משאית סיוע שרוקנה (צילום: צו 9)

ממשטרת ישראל נמסר: "הפונה זומן לחקירה במשטרה לאחר שהשתתף, ביחד עם אחרים, בהפגנה בלתי חוקית והפר את הסדר בכך שחסם את הכביש בניגוד לחוק וסירב להתפנות מהמקום. נציין כי התלונה שהגיש כנגד נהג המשאית עודנה נחקרת".