ארבעה ימים אחרי מעצרו של איתי חכם ושני חשודים נוספים, בגין מעורבותם בעבירות סחיטה ואיומים של איש עסקים באזור גוש דן, עצרו אתמול (רביעי) הבוקר בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב דן ארבעה חשודים נוספים בפרשה החמורה.  

נזכיר כי, במשך חודשים ארוכים העסיק חכם, את שוטרי מרחב דן במחוז תל אביב בעקבות סכסוך חמור עם יריבו נאור סוכר. בין השניים נרשמו אירועים קשים לרבות השלכת רימונים מטענים ביצוע ירי גם לעבר בני משפחה משני הצדדים. מציין כי סוכר, אמור להשתחרר מקרוב מבית הסוהר, הוא מרחב דן במחוז תל אביב במשטרה נערכים כבר להמשך היריבות שאמורה לסכן גם חפים מפשע.

"המלחמה לא תיפסק לעולם": אמה של לירי אלבג במסר לחברי הממשלה
שלושה אזרחי אוסטרליה עוכבו בחשד שתכננו לעזוב כדי לשרת בצה"ל | דיווח

ואולם, בינתיים אחרי מעצרו של חכם כאמו, ובהמשך לחקירה המתנהלת ביל"פ של מרחב דן אודות פרשיית סחיטת כספים באיומים האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של שלושה חשודים עד ליום ראשון ובהמשך לחקירה כאמור עסקו החוקרים  באיתורם של חשודים נוספים וביצוע מעצרם.

הכוחות עצרו ארבעה חשודים נוספים (45 חדרה, 37 אזור, 47 ראשל"צ, 24 פ"ת) והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה ובסיומה נכלאו. הבוקר יובאו החשודים לדיון בבימ"ש השלום בת"א בעניין הארכת מעצרם. החקירה נמשכת.