פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה לפני כחודש כתב אישום נגד נאשם בגין אינוס, מעשים מגונים במרמה, וזאת לאחר שהתחזה למעצבת להלבשה תחתונה ולצלם ופגע מינית ב-13 צעירות.

לפי כתב האישום שהגישה עו"ד נג'וא סלימאן מפרקליטות מחוז חיפה פלילי, הנאשם נהג להצטרף לקבוצות של נערות ונשים שמחפשות עבודה בקבוצות ווטסאפ, על מנת לאתר נערות ונשים, לפתות אותן במרמה כשהוא מתחזה למעצבת של בגדי הלבשה תחתונה וכן לצלם שעובד עימה בפרויקט צילומי הלבשה תחתונה. הנאשם הציג את מצג השווא לצורך פיתוי נערות ונשים ונהג לבקש מהן שיצטלמו ויעבירו אליו תמונות שלהן כשהן לבושות בהלבשה תחתונה וכן תמונות חושפניות.

הנאשם כתב לנשים: "במידה ואת מחפשת הכנסה גבוהה, אני יכולה להציע לך אפשרות להשתתף בפרויקט צילומי הלבשה תחתונה . הצילומים אינם מיועדים לפרסום. מדובר בצילומים לצורך מדידות קולקציה חדשה בלבד . השכר הנו בטווח של 200-400 ₪ לשעה. מספר המקומות מוגבל . מעוניינת שארשום לך פרטים נוספים?".

על מנת לרכוש את אמונן של הנערות והנשים ובמטרה להשיג את הסכמתן לשלוח אליו תמונות אינטימיות, התחזה לבחורה בשם "יובל", מעצבת הלבשה תחתונה. בחלק מהמקרים הנאשם ביקש מהמתלוננות לשלוח אליו תמונות של החזה ואבריהן המוצנעים וניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני מובהק. הנאשם הסביר למתלוננות שכאמור חשבו שהן מדברות עם בחורה כי במהלך המפגש לצילומים יהיה מגע בגופן כולל מגע מינורי באיבריהן המוצנעים, וכי הכל יהיה באופן מקצועי. 

חלק מהמתלוננות העבירו לנאשם תמונות שלהן בהלבשה תחתונה וכן תמונות שחושפות את איבריהן המוצנעים. חלק מהמתלוננות אף נפגשו עם הנאשם בסוברן שמדובר במפגש לצורך צילומים במסגרת הפרוייקט. הנאשם ניצל את המפגש לביצוע מעשים מיניים במתלוננות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.