הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד רביע עמאש, בן 44, בגין רצח אשתו בג'סר אזרקא. עמאש נאשם כי רצח את אשתו ולאחר מכן ניסה להעלים את גופתה ברכב בו נסע עם ילדיו.

על פי כתב האישום, הנאשם ורעייתו היו במערכת יחסים לא טובה על רקע החשד של הנאשם כי רעייתו לא נאמנה לו ועל רקע טענות של המנוחה כי הנאשם אלים כלפי ארבעת ילדיהם הקטינים.

במהלך חודש מאי האחרון בזמן שאשתו ישנה, הנאשם ניגש אליה כשהוא אוחז בפטיש מתכת והכה אותה בחוזקה בראש פעמיים. על פי כתב האישום, הנאשם ביצע זאת כאשר הילדים בבית ומתוך כוונה לרצוח את אשתו.

לאחר מכן הנאשם פעל בכדי לטשטש את מעשיו. הוא שטף את הפטיש במים ועטף את גופתה של אשתו בשקים גדולים וכן גלגל אותה בתוך שטיח.

בבוקר שלאחר מכן, הנאשם יצא מהבית יחד עם ילדיו ונסע איתם לבית של ההורים שלו כאשר הגופה של רעייתו נמצאת בתא המטען של הרכב. הנאשם נכנס יחד עם ילדיו לרפת שבבעלות המשפחה, וכאשר הילדים ברפת הוא חפר בור סמוך לרפת בכדי להחביא בו את גופתה של רעייתו.

לאחר שהשליך את גופתה של אשתו, הנאשם רכש מכשיר טלפון טוקמן וכתב ממנו הודעה לאמא של אשתו בה התחזה לאשתו ואמר לה כי היא נוסעת לחופשה בשארם א-שייח.

לאחר שהנרצחת לא ענתה לניסיונות יצירת הקשר של משפחתה, הם דיווחו למשטרה על היעדרותה. לאחר מכן הגיעו שוטרים אל הבית והודיעו לנאשם כי הוא עצור בחשד לרצח אשתו.