תושב בית שמש בן 35 נעצר אתמול (ראשון) בחשד שדקר ופצע כלב ולאחר מכן, בעת עימות עם בעליו, דקר ופצע גם אותו, כל זאת לעיני זוגתו של בעל הכלב, שנותרה המומה ומפוחדת מהאירוע החמור. 

אתמול בשעות אחר הצהריים התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות אירוע דקירה באחד הרחובות בבית שמש. שוטרים שהגיעו למקום, החלו בבירור נסיבות האירוע ואיסוף הממצאים כשבמהלך גביית עדויות עלה כי החשוד דקר כלב של תושב בית שמש מספר פעמים בפלג גופו העליון ובעקבות כך התפתח עימות עם בעליו של הכלב.

במקום לשמור עליה: מלווה בהסעה לגן נעצר בחשד שפגע מינית בילדה בת 5 
הקורבן ה-90 במגזר הערבי: שני נרצחים ביריות באזור העיר עכו

עולה כי במהלך אותו עימות דקר החשוד גם את בעליו של הכלב מספר פעמים בפלג גופו העליון באכזריות, וזאת לעיני זוגתו. 

כתוצאה מהאירוע פונה בעל הכלב לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וכן הכלב הופנה לקבלת טיפול רפואי אצל וטרינר, שם עבר הליך כירורגי. 

החשוד אותר בתוך זמן קצר בסמוך לביתו, עם כתמי דם על בגדיו. הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. במהלך היום תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו. 

חוקרי תחנת בית שמש פועלים כעת בניסיון להבין מה גרם לאותו החשוד לבצע את המעשה.

רפ״ק אביעד בלמס קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש: ״לצערי אנחנו נתקלים לעיתים קרובות במקרי אלימות שונים במרחב הציבורי. כאן מדובר במקרה חריג שבו אדם דקר כלב וגם את בעליו, זאת לעיני בת זוגתו באכזריות. מעשיו המסוכנים היו יכולים להוביל לפציעה חמורה הרבה יותר של האיש וכלבו. כתוצאה מהמעשה, שניהם נזקקו לטיפול רפואי עם חתכים משמעותיים בגופם כתוצאה מפגיעות הסכין. שוטרי התחנה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד במעשה, וכעת אנחנו פועלים להבין את מניעיו, להשלים את החקירה ולמצות עמו את הדין״.