מחר יובא לבית משפט השלום בראשון לציון אולג סרנקוב (41) מנוה ימין החשוד ברצח אכזרי של יאיר בוזגלו בן ה 34, איתו הייתה לו הכרות מוקדמת.

אתמול, הסתיים תוקפו של צו איסור הפרסום בפרשה וניתן לספר כי החשוד נעצר כבר ביום הרצח ומאז הוא ערך מעצרו מאת לעת במשך כ-30 יום. נציין כי חוקרי משטרה כפר סבא הוזעקו בשעות בוקר מוקדמות ליחידת הדיור שבה התגורר בחודשים האחרונים בוזגלו המנוח וזאת לאחר שחברו שלא הצליח לאתר אותו בטלפון.

החוקרים הגיעו לביתו והבחינו בו  דרך החלון כשהוא מוטל במיטתו בתוך שלולית דם ללא רוח חיים. צוות של מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו במקום וחוקרי המשטרה היה ברור כי מדובר בזירה קשה ביותר, זאת מאחר והקורבן נרצח כאמור באכזריות כשהוא כפות בידיו ורגליו. חקירת הפרשה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז שבתוך זמן קצר, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וניתוח מצלמות אבטחה הצליחו להתחקות אחר עקבותיו של החשוד.

מתיעודיים שנאספו על ידי החוקרים עולה כי סרקנוב, הגיע ברכב עד לרחוב התעש בכפר סבא מרחק קצר מזירת הרצח ושם הסתיר שקית. חוקרי המשטרה הגיעו לאותו מקום איתרו את השקית, ופתוחה גילו כפפות, בגדים מגואלים בדם ואמצעים נוספים שקושרים באופן ממשי את החשוד לרצח.

עוד עלה כי בכפפות נמצאו דגימות די אן איי השייכות לחשוד ותואמות לדגימות שנמצאו גם בזירת הרצח נקודה בחקירתו אישר החשוד סרקנוב כי הכיר את המנוח את וטען כי בילו יחד, במועדון יומיים לפני שאותרה גופתו של בוזגלו. המשטרה מעריכים כי המנוח נרצח יומיים לפני שהותרה גופתו היינו ביום שבו בילה עם החשוד נקודה מחר כאמור יובא סרקנוב לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת ויתכן כי אף תגיש נגדו הצהרת תובע.