מוחמד דבוס נדקר למוות בכפר מועאוויה שבצפון הארץ. מדובר בקורבן ה-91 מאז תחילת השנה, במגזר הערבי. סכסוך בתוך המשפחה הוא שהוביל הערב לרצח בכפר מעוויה שבגזרת מחוז חוף. כמו כן, באירוע נוסף בכפר גדיידה, גבר נורה למוות.

במשטרה מנהלים כעת מצוד אחר החשוד ברצח שנמלט מהזירה. בשעות הערב הגיע החשוד ברצח לאחד העסקים במוריה שם פגש את הקורבן בן משפחתו ועל רקע סכסוך כספי כך סבורים במשטרה דקר אותו מספר דקירות בפלג גופו העליון וגרם לפציעתו האנושה.

זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו של המנוח בזירה בכוחות משטרה גדולים ממחוז חוק שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע כאמור במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח בתוך המשפחה בעקבות סכסוך על חוב כספי קטן יחסית ושוטרים מנהלים סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשוד שנמצא כעת בבריחה.

הנרצח בדוד בכפר גדיידה הוא בן 40, ולא מוכר למשטרה. הוא עמד בבית עסק, כשהגיע המתנקש ופתח בירי לעבר העסק. כתוצאה מהירי נפצע הקורבן אנושות ומותו נקבע בזירה.

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהרקע שלו הוא פלילי. במשטרה בודקים האם מתנקש הגיע ברכב או בדו גלגלי. כעת מתנהלות סריקות בניסיון להתחקות אחר עקבותיו. כל כיווני החקירה נבדקים, לרבות אפשרות שהקורבן  לא היה היעד לחיסול.