בפעילות עוקץ מתוחכמת - משטרת ישראל עצרה לחקירה שני תושבי אשקלון,  צעירים בשנות ה–20 לחייהם, בחשד שסחטו באיומים חלק מפעילות עוקץ מתוחכמת תושב אשקלון בשנות ה–60 לחייו זאת אחרי שהתכתבו איתו באפליקציית היכרויות. השניים, "נפלו" בתרגיל שהכינו להם בלשי המשטרה והם יובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון. 

ראשיתה של החקירה אתמול (רביעי) עת הגיע לתחנת המשטרה הקורבן שסיפר כי זה מספר ימים הוא נסחט באיומים על ידי אדם שאיתו ניהל התכתבויות באפליקציית הכרויות "גריינדר" וכי אותו חשוד מאיים כי יחשוף בפני משפחתו את נטיותיו אלא אם יעביר לידיו מאות ואלפי שקלים. 

עוד דיווח הקורבן, כי כבר העביר פעמיים מאות שקלים לידיו של החשוד, וכי החשוד דורש ממנו הפעם אלפי שקלים, לכן החליט לפנות למשטרה.

שוטרי תחנת אשקלון שמיד נערכו לפעילות עוקץ, הצליחו לתאם עם החשוד נקודה שבה יונח הכסף, בשעה שבלשי המשטרה נפרסו באזור במארב על מנת לבצע מעצר מיד עם לקיחת הכסף.

להפתעת השוטרים, לנקודה שבה הונח הכסף הגיעו שני חשודים שפעלו יחד, ומיד עם איסוף הכסף והסתרתו במכנסיו של אחד מהם, ניתנה פקודת 'הפעל' והם נעצרו כאשר על אחד מהם אותרה סכין וכן הכסף שהוסלק.

החשודים בשנות ה 20, נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים והחזקת סכין, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.