האלימות בכבישים: יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישו היום (ראשון) הצהרת תובע נגד תושב קריית אונו בן 31 שתקף נהג אחר בכביש, לאחר שחסם אותו שלוש פעמים תוך כדי אלימות ואיומים. לפני כשבוע וחצי ב-21 ליוני, הנהג נמלט מהשוטרים שהגיעו למקום, איבד שליטה על הרכב ופגע ברכבים אחרים, ובכוונת המשטרה בסיום החקירה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

במהלך המקרה, שארע לפני כשבוע וחצי, שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום והחלו בסריקות במהלכן הבחינו בחשוד כשהוא בנסיעה ברכבו ברחוב בן גוריון בקריית אונו. השוטרים כרזו לו לעצור, אולם, הנהג לא נענה לקריאות השוטרים ופתח במילוט בנסיעה פרועה תוך שביצע עבירות תנועה בכללן חציית צמתים ברמזור אדום עד שפגע ברכב אחר שהיה בנסיעה, ברכב חונה ובניידת המשטרה. בהגיעו לרחוב אהרון קציר ברמת גן איבד החשוד שליטה על הרכב ונעצר על ידי השוטרים.

ב"אור ירוק" מתריעים: זינוק במספר ההרוגים בתאונות דרכים מתחילת השנה‎

לפי החקירה שנוהלה בתחנת מסובים, הקורבן נסע סמוך לבית החולים תל השומר ברמת גן, כאשר החשוד ניסה להשתלב בנתיב, וכאשר לא הצליח - החל לדלוק אחר רכבו של הקורבן שהיה באותה עת עם משפחתו ברכב. החשוד חסם עם מכוניתו את רכבו של הקורבן, קילל והחל להשליך לעברו חפצים והתיז מים. הקורבן המשיך בנסיעה תוך שהחשוד ממשיך לנסוע אחריו ובהמשך הדרך חסם אותו שוב, ירד מהרכב איים עליו ודפק על הרכב בחוזקה.

גם אז, הקורבן הצליח להימלט והמשיך בנסיעה תוך שהחשוד ממשיך לנסוע אחריו וחסם אותו שוב, אז התקשר הקורבן למוקד 100. מעצרו של החשוד הוארך עד מחר ועם סיומה של החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע כאמור.