שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם , תושבי בני ברק, נעצרו במהלך השבת לאחר שתקפו על פי החשד קב"ט מלון בירושלים שבו התארחו וכן שוטרים שניסו לעצור אותם. השניים הועברו לחקירה במשטרה בסיומה נכלאו. 

כאמור, במהלך השבת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות תקיפת קב"ט של אחד מבתי המלון בירושלים.  שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, הגיעו במהירות למקום וזיהו את החשודים במעשה. משהבחינו החשודים בשוטרים הם ניסו להימלט מהמלון אולם לאחר מרדף רגלי קצר נתפסו החשודים חרף התנגדותם למעצרם. 

אחד מהחשודים אחז בידו חפץ ובמהלך הניסיון להשתלט עליו, חבט בעזרת החפץ בראשו ובגופו של אחד השוטרים וגרם לפציעתו.  שוטרים נוספים של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום סייעו והביאו למעצרם של שני החשודים והם הועברו לחקירה במשטרה.  מחקירה ראשונית בתחנת שלם עולה כי השניים היו ככל הנראה בגילופין, ובשלב מסוים תקפו את קב"ט המלון בו התארחו. הקב"ט הזמין את כוחות המשטרה לסייע בהרחקתם, אז כאמור תקפו גם את השוטרים.

השוטרים שנפצעו מהתקיפה, השלימו את המעצר, ולאחר מכן התפנו לקבלת טיפול רפואי. הבוקר האריך בימ"ש השלום בירושלים את מעצרם של שני החשודים עד לתאריך 2.7.24, והחקירה במשטרה נמשכת.