"טוב שכן קרוב מאח רחוק?": תושבת ירושלים בת 58, נכנסה לביתו של השכן הקשיש שלה בן ה-70 כשהדלת הייתה פתוחה. היא זיהתה חבילה של מזומן בסכום של כ-200 אלף שקלים, לקחה אותה ונמלטה מהדירה - תוך כדי כשהקשיש מנסה לעמוד על רגליו ולמנוע את הגניבה.

למרבה המזל, מצלמות אבטחה תיעדו את השכנה כשהיא אוחזת בידה חבילת שטרות של 200 שקלים - אותן היא מסתירה סמוך לבטנה, בזמן שחולפת על פני דייר במקום בדרכה לביתה. במצלמות נראית השכנה ממשיכה לביתה ועקבותיה של חבילת המזומנים נעלמו.

חשד: שני תושבי בני ברק תקפו קב"ט מלון בירושלים

השכנה שגנבה מקשיש בן 70 תועדה מסתירה את הכסף (צילום :דוברות המשטרה)

חטיבת התביעות של המשטרה במחוז ירושלים, הגישה היום (שני) נגד השכנה בתום חקירה שניהלו חוקרי מחוז ירושלים, כתב אישום חמור המייחס לה עבירות של גניבה מקשיש חסר ישע. במשטרה ביקשו מבית המשפט להורות על מעצרה של החשודה עד לתום ההליכים נגדה.

האירוע התרחש ב-23 ביוני ביום ראשון בשבוע שעבר, לאחר שבמשטרה התקבל דיווח מהקשיש שמתגורר בירושלים כי נגנב ממנו סכום הנאמד בכ-200 אלף שקלים. שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים פתחו בחקירה, ממנה עלה שהנאשמת הגיעה לדירה של הקשיש, ניצלה את העובדה שהדלת הייתה פתוחה - ונכנסה פנימה.

בעודה בדירה, כך לטענת הקשיש, אספה את חבילת המזומנים שהיו מונחים בסמיכות אליו והחלה להימלט מהדירה כל זאת כשהקשיש שמוגבל רפואית מנסה לעמוד על רגליו ולמנוע ממנה את הגניבה.

מעצרה של הנאשמת הוארך בימים האחרונים מעת לעת במטרה לאפשר למשטרה להשלים את החקירה ולמצותה ואכן בסיומה הגישה חטיבת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום כנגד השכנה. במקביל ממשיכים במשטרה לחקור חשד לפיו קיימת מעורבת נוספת בפרשה שהכסף המזומן נמסר אליה סמוך לאחר הגניבה. החקירה בעניינה נמשכת.