בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את אחמד נסלה מחבל שביצע שני פיגועי דקירה בסמוך לכפר הפלסטיני חיזמה, במסגרתם ניסה לשסף את גרונם של שני יהודים שבאו לצורך עסקים בכפר הפלסטיני. הפיגוע הראשון התבצע סמוך לחנות חלקי חילוף, והשני סמוך למכולת.

בשני המקרים, המחבל שלף סכין יפני וניסה לשסף את גרונם של היהודים מתוך מטרה לרצוח אותם. הניסיון לפגוע בצוואר דווקא נועד בכדי להימנע ממגע עם ה'כופרים' היהודים ה'טמאים'. באחת הפעמים, המחבל התחיל בניסיון השיסוף רק לאחר שווידא כי העומד מולו יהודי.

המחבל ניסה לטעון כי הוא חולה נפש ועל כן אין להרשיע אותו מכיוון שאינו אחראי למעשיו, אך השופטים דחו את טענתו. בנוסף, השופטים דחו את הטענה כי העובדה שהמחבל השתמש בסכין יפנית מראה כי לא הייתה לו כוונה לגרום למוות.

בהכרעת הדין נכתב: " לא ברור מה הבסיס לטענה זו, ולא ברור מדוע מי שמנסה לשסף את גרונו של אדם – אפילו באמצעות סכין יפנית – אינו מתכוון לפשוטם של דברים, היינו לגרום למותו של האדם".

גם הטענות כי המעשים של המחבל לא בוצעו ממניעים אידאולוגיים נדחו, בין היתר בשל אמירת המחבל כי הוא דקר את היהודים מתוך "הגנה על הדת, לא רק בגלל שהם יהודים, אלה רק החוקים שלהם ולשלוט במדינה והנוכחות שלהם במדינה הזאת". בהכרעת הדין נקבע כי "הדברים ברורים, חד משמעיים ומדברים בעד עצמם".