כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 23 מירושלים, לאחר שתועד ביום חמישי שעבר בשעות הערב המאוחרות תוקף באלימות את שכנו בן ה-66, ונעצר. התקיפה התחוללה לאחר ששכנו העיר לו הערה שהתפתחה ככול הנראה לסכסוך שכנים. ברגע שהיה השכן שרוע על הרצפה, שלח הצעיר בעיטות ואגרופים לעבר פלג גופו, ומיד לאחר מכן עזב את דירתו.

ביהמ"ש העליון מבהיר: בן גביר לא יהיה זכאי לייצוג נפרד בדיון הנפיץ
הפרקליטות הצבאית נגד בית המשפט: "לגמול למחבל כרשעתו" | פרסום ראשון

לאחר מעשים אלו, יצא הנאשם מהדירה ואף הגדיל לעשות וסגר את דלת הבית אחריו תוך שאיים על הקורבן ורעייתו: "אם תלכו למשטרה החיים שלכם בסיכון". עם הגעת השוטרים בעקבות הדיווח, הקורבן פונה על ידי גורמי הרפואה לטיפול בבית החולים עם חבלות חמורות שנגרמו לו בפניו כתוצאה מהתקיפה, ובינן שבר באף, נפיחות ושטפי דם בפניו, שברים בשיניים וחבלות נוספות בפלג גופו העליון. לאחר מכן, אותר החשוד, וכאמור נעצר להמשך חקירה, במהלכה טען כי כלל לא נגע בקשיש. במהלך חקירות נוספות, לאחר שהוצגו בפניו תיעוד תוצאות התקיפה וסרטון מצלמת האבטחה, שינה גרסתו וכבר טען כי ככל הנראה איבד שליטה לזמן קצר.

אמש (שני) הגישה נגדו יחידת התביעות של מחוז ירושלים במשטרה כתב אישום חמור ובקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. סנ"צ ליאור בן שלום, קצין אח"מ תחנת לב הבירה במרחב ציון, ציין: "מדובר באירוע אלימות חמור במהלכו הותקף באופן מסוכן אדם מבוגר בשנות ה-60 לחייו, על ידי שכנו הצעיר, שלאחר מכן, ובלי מחשבה על מעשיו, הותיר את הקשיש שרוע על רצפת הבית נאנק מכאביו. מקרה שכזה יכול היה בנקל להסתיים בתוצאה קשה אף יותר, הרבה מעבר לחבלות אלו שנגרמו לקשיש. משטרת מחוז ירושלים תפעל בכל הקשור למקרה אלימות מעין אלו המתרחשים לצערנו לא אחת, ומהווים פגיעה ממשית בביטחון הגוף והנפש של כל אזרח. כפי שנהגנו במקרה זה, חשודים המעורבים בכך ייעצרו ללא כחל וסרק, נבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט ונמצה את חקירתם עד תום".