השוטר שנחשד כי הדף את חה"כ גלעד קריב במהלך אחת ההפגנות שהתקיימה בחודש פברואר האחרון, יועמד לדין משמעתי, זאת אחרי שבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לא מצאה לנכון להעמידו לדין פלילי.

בן גביר בבית המשפט: "יש דברים בהם הרב כהנא צדק"
שני תושבי טמרה נאשמים בהחזקת עשר לבנות חבלה

במח"ש מצאו כי מחומר הראיות עלה כי לא קמה לשוטר כל סמכות להפעיל כוח נגד חבר הכנסת. יש לציין כי במעשיו של השוטר לא עלה גם הרף הפלילי. ממח"ש נמסר: "בנסיבות אלה ונוכח אופי המעשה, הנחתה מח"ש את מחלקת משמעת להעמיד את השוטר לדין משמעתי".

 חה"כ קריב הגיב: "אני מברך על החלטת מח״ש להעמיד לדין משמעתי את השוטר שדחף אותי באלימות בפברואר האחרון בהפגנה שנערכה ברחוב קפלן בתל אביב, אבל אי אפשר שלא לתהות איך במשך ארבעה וחצי חודשים השוטר המשיך לעמוד בהפגנות אל מול משפחות חטופים ומפגינים. בחודשים האחרונים אנחנו רואים עליה תלולה במפלס האלימות של שוטרים - זו תוצאה ישירה של הרוח שנושבת מהשר, אבל לא פחות מכך גם של רפיון הידיים של המחלקה לחקירות שוטרים ושל גורמי המשמעת של המשטרה. לא יכול להיות שבמשך חודשים תלונות של אזרחים לא מטופלות כראוי".

עו"ד לירן זילברמן המייצג את השוטר אמר כי "קיבלנו בצער את החלטת המחלקה לחקירות שוטרים בעניין העמדתו של השוטר לדין משמעתי. עמדתנו היא כי לא נפל רבב בהתנהלות השוטר. נפרוס טעמינו בהרחבה בפני בית הדין המשמעתי ואנו תקווה כי השוטר יזוכה מהמיוחס לו".