נהג המונית אלעד שושן בן ה-42 מחולון, נעצר בחשד לביצוע שורה של עבירות מין בהן עבירות אונס, מעשה סדום ותקיפה מינית של קטינות בנות 14, אותן שידל לצריכת אלכוהול וסמים כל זאת במסגרת נסיעתן במונית שלו. מהחקירה עולה כי היו לו בעבר תיקים שנסגרו.

על פי החשד הנהג הכיר חלק מהבנות כשהסיע אותן במונית, דלה מהן פרטים על פעילותן ברשתות החברתיות, המשיך את ההתקשרות ואז נמשך איתן, ובפגישות הללו ביצע את העבירות המיוחסות לו, בביתו ובמקומות שונים. כמו כן, המשטרה חושדת שהוא גם סרסר בקטינות.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים ועד ליום חמישי הקרוב ה-4.7 כדי לאפשר למשטרה לנסות ולהתחקות אחר קורבנות נוספות שנפגעו מהחשוד. בימים האחרונים מנהלים שוטרי תחנת יפו שבמרחב איילון חקירה בעקבות ארבע תלונות שהתקבלו מקטינות בנות 14 והוריהן מהן עולה כי בעת שנסעו במונית כל אחת באירוע נפרד, הנהג הציע להן לצרוך סמים ואלכוהול ובשלב מסוים באמתלות שונות היה מוביל אותן לביתו ושם מבצע בהן את המעשים החמורים.

במסגרת חקירה מואצת ותוך ביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות  הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את החשוד ולבצע את מעצרו. החשוד הובא לחקירה בתחנת יפו בסיומה נכלא ואתמול כאמור הוארך מעצרו בבית המשפט. החקירה נמשכת וחוקרי משטרת יפו פועלים על מנת לאתר קורבנות נוספים וקוראים לנערות שנפלו גם הן קורבן למעשיו להגיע ולהתלונן במשטרה.