הפרקליטות הגישה אתמול (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד מאמן הכדורגל בן ה-53 חיים סירוטקין. בכתב האישום נטען כי סירוטקין פגע עם רכבו בחמישה מפגינים, במהלך הפגנה נגד הממשלה שכללה חסימת כבישים בתחילת אפריל, וגרם להם לחבלות. טענותיו של סירוטקין נדחו בשימוע שנערך לו, ובשל כך הוגש כתב האישום.

אלפי יורו במזומן וכמות מסחרית של קנביס אותרו - שני תושבי בת ים נעצרו
שנה וחודשיים אחרי: נעצר חשוד במעורבות בחיסולו של אלי פינטו בנתניה

על פי כתב האישום, בתחילת חודש אפריל בשעות הערב, התקיימה הפגנה בצומת הרחובות קפלן ומנחם בגין בתל אביב, והמפגינים החלו לנוע על הכביש לכיוון צומת הרחובות מנחם בגין ושאול המלך. באותו הזמן, סירוטקין נהג ברכבו, רעייתו ושני אנשים נוספים נמצאים איתו. בשל חסימת הכביש על ידי המפגינים, סירוטקין עצר את הרכב והתפתח עימות מילולי עם המפגינים.

שוטר שנכח במקום הבחין בעימות והורה לסירוטקין לנסוע אחריו בנסיעה איטית, בכדי לחלץ אותו מהצומת באופן בטוח. סירוטקין נסע בהכוונת השוטר בנסיעה איטית, כאשר פתאום סירוטקין האיץ את הרכב, בצורה רשלנית וחסרת זהירות שלא התאימה לתנאי הדרך ולכך שהמפגינים חסמו את הכביש, תוך שהוא סוטה ימינה ושמאלה. סירוטקין המשיך בנסיעה מהירה לכיוון רחוב שאול המלך, עד שנעצר. כתוצאה מהנהיגה, סירוטקין פגע עם הרכב בחמישה מפגינים וגרם להם חבלות.