בתום מצוד שניהלו ב-48 השעות האחרונות חוקרי ובלשי מחוז חוף במשטרה אחר חשוד ברצח של תושבת הכפר ג'ת בכניסה לביתה בכפר, הצליחו הכוחות לשים את ידם על החשוד והוא הובל לחקירה בסיומה יובא לבית משפט השלום שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.  

החשוד אותר על ידי שוטרי תחנת באקה אל גרביה בעת ששהה בבריחה בצפון הארץ. בשלישי האחרון התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות רצח של אישה בכניסה לביתה בכפר ג'ת וזאת אחרי שאלמוני הגיע למקום ופתח בירי לעבר הבית , וכתוצאה מכך נפגעה בעלת הבית ונפצעה אנושות. מותה נקבע זמן קצר לאחר מכן. 

מחקירה ראשונית עלה בידי חוקרי המשטרה החשד לפיו הרקע לרצח נעוץ בסכסוך שכנים שהוביל את החשוד לביצוע הרצח. עוד עלה כי החשוד, עבריין מוכר ואסיר לשעבר בשנות השלושים לחיו, הגיע באותו בוקר לתפילה במסגד המקומי ושם במהלך התפילה נתגלע סכסוך בינו ובין שכנו בעלה של המנוחה. 

שעות אחדות לאחר התפילה הגיע החשוד לביתו של השכן וביצע את הירי שממנו כאמור נרצחה אשת השכן. שוטרי מחוז חוף ניהלו מעקב אחר עקבותיו של  החשוד ששהה בבריחה וכאמור בתום פעולות מודיעיניות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים הובילו למעצרו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט.