במשטרה סבורים כי אמיתי אביטל, המתגורר באחד מיישובי השומרון, החשוד עד כה שפגע מיני בלפחות שני קטינים, מעורב בביצוע עבירות דומות נוספות בקטינים נוספים. מהמשטרה נמסר כי היא עושה מאמץ להגיע אליהם בכדי לגבות מהם עדויות. אתמול (שבת) במחלק החקירות של מחוז ש"י חשפו את פרטי זהותו של החשוד צעיר בשנות ה – 20 לחייו, זאת במטרה לקרוא לקטינים נוספים אשר נפלו קורבן למעשיו להגיע למשטרה או לדווח כדי להשלים את החקירה.

מעצרו של אביטל הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה עד היום ה – 8 ביולי והמשטרה נערכת לבקש את הארכת מעצרו פעם נוספת. נציין כי במחוז ש"י במשטרה מתנהלת חקירה אודות חשד לביצוע עבירות מין בקטינים כשהחשוד במעשים הינו אביטל. על פי החשד אביטל, הכיר את הקורבנות ביישוב הקהילתי שבו הוא מתגורר, ובאמתלות שונות הצליח להוביל אותם למבנים נטושים ולעיתים אף לביתו, שם ביצע בהם לכאורה עבירות מין חמורות. 

בית משפט השלום בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
בית משפט השלום בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

במשטרה סבורים כי לבד משני הקטינים שמסרו תלונות מפורטות ולגביהם התגבשה תשתית ראייתית כנגד אביטל, ישנם קורבנות נוספים שטרם אותרו על ידי המשטרה והיא מנסה להגיע גם אליהם. כאמור החשוד נעצר ובדיון שהתקיים, האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו עד ליום 08/07/2024. בנוסף, התיר בית המשפט לפרסם את פרטיו של החשוד במטרה לאתר את אותם קורבנות נוספים ככל וישנם.

בדרכה לחיסול: נעצרה חוליה שהופעלה על ידי כנופיית פשע בצפון
בתוך שקיות פולי קפה: נוסע ישראלי הסתיר 15 ק"ג סמים מסוכנים - ונתפס
מטען צינור הושלך ברמת גן, שלושה חשודים נעצרו

במשטרה קוראים לציבור ומציינים כי הורים אשר עולה החשד שילדם נפל קורבן למעשיו של החשוד, מתבקשים לדווח למשטרת תחנת אריאל בטלפון 03-7729444 או במוקד 100, וכן בכל תחנת משטרה אחרת.